;
coinex

دستیار شخصی هواوی برای گوشی های هوشمند از راه می رسد

دستیار شخصی هواوی

به نظر می رسد که هوش مصنوعی بسیار مورد توجه تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند قرار گرفته است. در حال حاضر  دستیارهای شخصی بسیاری توسط شرکت های مختلف تکنولوژی ارائه شده که از جمله آن ها می توان به سیری اپل، Google Assistant شرکت گوگل و کورتانا مایکروسافت اشاره کرد. البته دستیارهای صوتی دیگری هم وجود دارد که در رایانه های شخصی استفاده می شود. علاوه بر این اعلام شده که شرکت سامسونگ هم در حال طراحی دستیار شخصی خود با نام بیکسبی است، اکنون خبرهایی هم درباره دستیار شخصی هواوی منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به نظر می رسد که شرکت هواوی هم می خواهد دنیای موبایل خود را وارد هوش مصنوعی کند، باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده این شرکت در حال برنامه ریزی برای ساخت دستیار شخصی خود است. این گزارش از بلومبرگ منتشر شده که به برنامه هواوی برای ساخت دستیار شخصی خود اشاره می کند.

بر اساس این گزارش شرکت هواوی یک تیم 100 نفره را که متشکل از مهندسان است برای این کار گذاشته و اکنون مراحل اولیه توسعه در دفاتر شنژن کشور چین در حال انجام است. این خبر برخی از طرفداران را شگفت زده کرده، چراکه قبلا گزارش هایی درباره استفاده از دستیار Alexa در گوشی های هوشمند هواوی منتشر شده بود.

دستیار شخصی هواوی اکنون در مراحل اولیه توسعه بوده و باتوجه به جزئیات منتشر شده هدف آن بیشتر برای بازار چین بوده و قرار است که در این کشور ارتباط های خاصی را برقرار خواهد کرد.

انتظار می رود که هواوی همکاری خود را با شرکت های گوگل و آمازون ادامه دهد و شاید از این همکاری برای بازار خارج از چین استفاده کند. به هر حال هوش مصنوعی کاربرد بسیاری را برای کاربران خواهد داشت و شاید برای پرچمدارهای جدید یک نیاز باشد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره دستیار شخصی هواوی باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر