;
coinex

حذف ناباورانه و عجیب هدست واقعیت مجازی View-Master از اپل استور

هدست واقعیت مجازی View-Master

چند قبل تیم کوک اعلام کرده بود که می خواهد سکان کشتی اپلی ها را به سمت دنیای واقعیت مجازی بچرخاند، پس از این ادعاهای مدیر عامل اپل، هدست واقعیت مجازی View-Master روانه بازار شد. ولی ساکنان کمپانی کالیفرنیایی این هدفون را به طرز عجیبی از فروشگاه آنلاین خود حذف کردند. در ادامه ماجرا با تکرا همراه باشید تا موضوع را کمی موشکافانه تر بررسی کنیم.

چرا هدست واقعیت مجازی View-Master را حذف کردید؟

دو هفته پس از معرفی اولین هدست واقعیت مجازی سازگار با آیفون در اپل استور، شاهد حذف بی دلیل این هدست بودیم.

این پک « View-Master Virtual Reality Starte» نامیده می شود که 29.95 قیمت گذاری شده هست. در این پک یک هدست وجود دارد که تقریبا نسخه ارتقا یافته Google Cardboard است، این هدست مناسب آیفون 5 و نسخه های بالاتر است. بهتر است بدانید که Google Cardboard برای ایجاد یک هدست واقعیت مجازی ارزان کلید خورده است و به کاربران علاقه مند نشان می دهد تا با وسایلی به ظاهر ساده یک هدست واقعیت مجازی تقریبا بدرد بخور بسازند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این مقواهای جالب گوگل می توانید یک سری به مطلب « کاردبورد، هدست واقعیت مجازی گوگل، جهانی می شود» بزنید. خب در ادامه بحث خود باید بگوییم که این چند محصول به شکل یک استارتر پک عرضه شده اند و در واقع با نسخه دمو از برنامه‌ هایش عرضه شده است که برای نسخه کامل، باید کاربر کمی هزینه کند.

این هدست ترکیبی از چند لنز و قاب های پلاستیکی است تا گوشی های آیفون را در خود جای دهد؛ با اینکه هدست واقعیت مجازی View-Master  یک نسخه پیشرفته مقواهای گوگل است؛ ولی  هیچ مقوایی در ساختار این هدست واقعیت مجازی دیده نمی شود.

به کمک اپلیکیشن View-Master Destinations می توانید دو ویدیو را به صورت همزمان مشاهده نمایید. سپس گجت، دو ویدیو را با فاصله زمانی اندک برای کاربر پخش می نماید، سپس کاربر یک تصویر سه بعدی را در این هدست مشاهده خواهد کرد.

البته این هدست اولین هدستی نبود که با پرچم‌داران اپل در بازار گوشی ها سازگاری داشت، ولی اولین هدستی بود که به صورت رسمی در اپل استور برای فروش قرار گرفت که ظاهرا به دلایل نامعلومی در خودنمایی ناکام مانده است. در هر صورت، این کالا در حال حاضر از فروشگاه اپل حذف شده است و اگر شما لینک مربوط به آن را دنبال کنید، به یک صفحه خواهید رفت که نوشته است «این محصول دیگر برای خرید موجود نیست» و در زیر آن محصولات مشابه را خواهید دید.

طریقه خرید با شرایط جدید

اگر شما می خواهید که هدست View-Master VR را خریداری کنید باید یک سری به فروشگاه های مجاز فروش این هدست بزنید که اسم آنها در لیست فروشندگان مجاز وبسایت شرکت سازنده موجود است.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به شدت نوشته مفید بود. مرسی از شما

    تولید محتوا برای اینستاگرام

    پاسخ