;
coinex

ال جی جی 6 با دوربین دوگانه لنز واید به بازار عرضه خواهد شد

LG G6
شرکت ال جی دیگر تمامی رازهای گوشی هوشمند جدید خود یعنی ال جی جی 6 را به راحتی فاش می کند. این غول کره ای، در طی این چند هفته اخیر دائما رازهای مربوط به گوشی جدید خود یعنی ال جی جی 6 را به همگان گفته و به طو مداوم اخبار و اطلاعات جدیدی در باب این گوشی به کاربرانش می‌دهد. آخرین خبر فاش شده مربوط به دوربین این گوشی است که به تازگی بر روی وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

ال جی جی 6

در این خبر به این نکته اشاره شده است که دوربین سلفی ال جی جی 6 قابلیت ثبت عکس با زاویه باز 100 درجه‌ای را دارد و البته لازم به ذکر است که دوربین دوگانهای که در پشت گوشی قرار دارد نیز 13 مگاپیکسلی است و توانایی ثبت عکس‌ها را با زاویه باز بیشتر از دوربین سلفی آن، یعنی 125 درجه دارد. همچنین کمپانی ال جی در این خبر توضیح می دهد که یکی از این دو دوربین مسئولیت فراهم کردن زاویه عریض تر را داراست. لنز زاویه عریض (واید انگل) به شما این امکان را می دهد که عکس های عریض تری بگیرید و چیزهای بیشتری را بتوانید در عکس خود جا دهید. به خصوص این قابلیت، هنگام گرفتن عکس از منظره‌ها بیشتر خود را نشان می دهد.

علاوه بر چیز هایی که در بالا گفته شد، ال جی جی 6 از امکان گرفتن عکس 360 درجه پانوراما، حالت عکسبرداری از غذا که رنگ ها را به خوبی تنظیم می‌کند و همچنین دوربین مربعی (صفحه نمایش گوشی هنگام عکسبرداری تقسیم به دو مربع می شود، یک مربع عکسی که در همان لحظه گرفتید را نمایش می‌دهد) نیز برخوردار است. البته آخرین حالتی که توضیح دادیم راه مناسبی برای استفاده از نسبت تصویر 18:9 است.

همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، گوشی های ال جی جی 6 در روز یکشنبه، بیست و ششم ماه فوریه (هشتم اسفند ماه) رونمایی می شوند. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد بود. همچنین، کمپانی ال جی از پردازنده اسنپدراگون 821 به عنوان پردازنده گوشی های هوشمند ال جی جی 6 جدید خود استفاده کرده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این پرچمدار جدید شرکت ال جی، با ما همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر