;
coinex

هر آنچه از نمایشگاه MWC 2017 و برندهای شرکت کننده در آن انتظار می‌رود


هر آنچه از نمایشگاه MWC 2017 و برندهای شرکت کننده در آن انتظار می‌روداز شایعات تا حقایق در رابطه با حضور پر هیجان برندهای بزرگ تکنولوژی در نمایشگاه MWC 2017 را با هم مرور خواهیم کرد. کنگره جهانی موبایل که ما بیشتر آن را با نام نمایشگاه ام دبلیو سی می شناسیم، محلی برای معرفی جدیدترین محصولات کمپانی های بزرگ جهان است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

دوست دارید نگاهی گذرا به آینده بیاندازید؟ دوست دارید بدانید که هفته آینده در بارسلونا هزاران نفر برای چه چیزهایی گرد هم خواهند آمد؟ آیا می خواهید درباره نمایشگاه MWC 2017 بدانید؟ خب، تنها چیزی که برای دانستن همه این‌ها نیاز دارید خواندن این مقاله است.

کنگره جهانی موبایل، یا نمایشگاه MWC 2017 یک رویداد بزرگ است که از 27 فوریه تا 2 مارس در شهر بارسلونا برگزار می شود. هیجان انگیز است، نه؟ حتما همین طور خواهد بود. این رویداد جایی است که در آن آخرین تکنولوژی های موبایل قرار است که معرفی شوند. تکنولوژی هایی همچون گوشی های هوشمند، تبلت ها، لوازم جانبی، ابزار پوشیدنی و هر چیز دیگری که مربوط به تکنولوژی شود. شرکت کنندگان در این رویداد اولین افرادی خواهند بود که این ابزار را مشاهده و امتحان می‌کنند، پس مسلما هر کسی دوست دارد که میان آنها باشد.

اما دقیقا انتظار می رود چه چیزهایی در این رویداد وجود داشته باشد؟ بیایید بررسی کنیم.

نمایشگاه MWC 2017: سامسونگ

نمایشگاه ام دبلیو سی

همواره غرفه سامسونگ شلوغ ترین و بزرگ‌ترین غرفه کنگره جهانی موبایل است، بعید است که امسال نیز شرایط فرق کند. متاسفانه، همان طور که اخیرا سامسونگ اعلام کرده، قرار نیست گلکسی S8 در این نمایشگاه حضور داشته باشد؛ اما دلیلش چیست؟ خب، به نظر می رسد که این کمپانی واقعا می خواهد در ارائه پرچمدار جدید خود صبور باشد و از بالا بودن استاندارد ساخت آن مطمئن شود.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 8 قرار است در اواخر مارس یا اوایل آوریل منتشر شود. پس از آن که فروش و عرضه گوشی های گلکسی نوت 7 با شکست شرم آوری مواجه شد، به نظر تصمیم منطقی ای می رسد که مسئولین سامسونگ بخواهند در رابطه با گوشی پرچم‌دار بعدی خود، وسواس بیشتری به‌خرج دهند.

سامسونگ احتمالا به جای پرچم‌دار جدید خود، از تبلت جدیدش یعنی گلکسی تب 3 رونمایی خواهد کرد. همچنین شایعه شده است که گوشی های گلکسی با صفحه نمایش های قابل انعطاف نیز قرار است در این نمایشگاه حضور داشته باشند. علاوه بر این، به نظر می رسد که گوشی های میان رده گلکسی A و گلکسی J نیز در غرفه سامسونگ به نمایش در آیند. این بدین معناست که سامسونگ در عرضه محصولات خود دامنه وسیعی از خریداران را در نظر گرفته است.

در دعوتنامه این رویداد، سامسونگ اشاره کرده که در نمایشگاه MWC 2017 یک تبلت وجود خواهد داشت. همچنین شایعات نیز حاکی از آن است که احتمالا این تبلت دارای قلم S Pen باشد. ما می توانیم یک نسخه جدید از هدفون های گیر وی آر (Gear VR) را به همراه یک کنترل کننده بازی در این نمایشگاه مشاهده کنیم. چهارمین نسل از گوشی های هوشمند گلکسی Xcover نیز ممکن است معرفی شوند.

نمایشگاه MWC 2017: ال جی

نمایشگاه ام دبلیو سی

کنفرانس مطبوعاتی ال جی به یکی از مهم ترین رویداد های کنگره جهانی موبایل تبدیل خواهد شد. در درجه اول بخاطر اینکه کمپانی قصد معرفی گوشی ال جی جی 6 را دارد. جالب است بدانید، این گوشی دارای یک صفحه نمایش فوق العاده بلند با یک نسبت ابعاد 2:1 برای بهبود مولتی تسکینگ خواهد بود. همچنین این گوشی از قابلیت هایی همچون سرعت بالا، ضد آب و ظاهر زیبا بهره مند است.

خارج از بحث گوشی، گفته می شد که ال جی در این نمایشگاه دو ساعت هوشمند جدید نیز به نمایش خواهد گذاشت و هر دو ساعت دارای اولین نسخه از سیستم عامل Android Wear 2.0 خواهند بود.

این ساعت‌ها، ال جی استایل ( LG Watch Style ) و ال جی اسپرت (LG Watch Sport) نام دارند؛ اما متاسفانه معلوم شد که ال جی قصد ندارد به جز ال جی جی 6 دستگاه دیگری را معرفی کند.

نمایشگاه MWC 2017: سونی

نمایشگاه ام دبلیو سی

تا دیروز شایعات بسیار کمی درباره سونی و حضورش در کنگره جهانی موبایل به گوشی می رسید؛ اما اکنون شایعاتی درباره مدل‌های جدید اکسپریا فاش شد. اگر این اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، کمپانی سونی بایستی تعداد زیادی گوشی معرفی کند که شامل یک پردازنده اسنپدراگون 835 و صفحه نمایش 4K خواهد بود. اینجا وارد جزئیات نمی شوی؛ اما اگر کنجکاو هستید، بهتر است مطالب قبلی ما را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است که چند روز پیش تعداد زیادی عکس از گوشی های جدید سونی منتشر شد. در میان آنها گوشی با نمایشگر 4K دیده می‌شد که به نظر می‌رسد جانشین گوشی سطح متوسط اکسپریا ایکس ای باشد.

نمایشگاه MWC 2017: اچ تی سی

نمایشگاه ام دبلیو سی

اچ تی سی مثل همیشه در کنگره جهانی موبایل حاضر خواهد بود؛ اما هنوز دقیق نمی دانیم که قرار است چه محصولی را معرفی کند. تنها چیزی که می دانیم این است که این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون 835 خواهد بود. حدس ما این است که هدست های جدید سطح متوسط Desire در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین، همان طور که انتظار می رفت اچ تی سی به احتمال زیاد جانشین HTC One M10 را نیز معرفی خواهد کرد.

این گوشی هوشمند سطح متوسط HTC One X10 خواهد بود که به بازار های آسیایی خواهد آمد. ممکن است شاهد نسل بعدی هدفون های Vive VR نیز در این نمایشگاه باشیم. همچنین به نظر نمی رسد که ساعت هوشمندی از سوی این کمپانی در این نمایشگاه وجود داشته باشد. با این حال، هنوز کاملا مشخص نیست که هیچ یک از این محصولات در نمایشگاه MWC 2017 حضور خواهند داشت یا خیر!

نمایشگاه MWC 2017: نوکیا /HMD Global

نمایشگاه ام دبلیو سی

 HMD Global، کمپانی که پشت گوشی به شدت محبوب نوکیا 6 و سایر گوشی های این برند قرار داشته، اعلام کرده است که در کنگره جهانی موبایل حضور خواهد داشت. ما تا چند وقت پیش نمی دانستیم چه چیزی قرار است توسط این کمپانی معرفی شود، اما شایعات حاکی از آن بود که یک گوشی نوکیا با سیستم عامل اندروید و پردازنده اسنپدراگون 835 از سوی این کمپانی در نمایشگاه MWC 2017 حضور خواهد داشت. البته این شایعات با ادعاهای اخیر که هیچ گوشی هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون 835 در نمایشگاه حضور نخواهد داشت، در تضاد است.

با این حال، با همه شایعات موجود معلوم شد که نوکیا در این نمایشگاه تنها دو گوشی میان رده خود را یعنی نوکیا 5 و نوکیا 3 را به نمایش خواهد گذاشت. انتظار می رود قیمت این گوشی ها چیزی حدود 150 تا 200 دلار باشد؛ بنابراین انتظار شکسته شدن رکورد ها را نداشته باشید. ما باور داریم که گوشی که توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد، نوکیا 3310 خواهد بود. قرار نیست که این یک گوشی هوشمند باشد؛ اما یک گوشی با ویژگی های کم و عمر باتری و دوام بالایی را شاهد خواهیم بود.

نمایشگاه MWC 2017: موتو / لنوو

نمایشگاه ام دبلیو سی

به طور قطعی مشخص شده که قرار است گوشی های جدید موتورولا در نمایشگاه ام دبلیو سی حضور داشته باشند. بر طبق دعوتنامهها نیز این اتفاق در 26 فوریه رخ خواهد داد. قرار است ما در این نمایشگاه پنجمین نسل از گوشی های سری G را شاهد باشیم. گوشی هایی میان رده و مقرون به صرفه که محصول خوبی برای کمپانی موتورولا خواهند بود. جالب است بدانید که ما در این نمایشگاه شاهد موتو G5 و موتو G5 Plus نیز خواهیم بود.

اما درباره لنوو، هنوز مشخص نیست که این کمپانی قصد معرفی چه محصولی را دارد. شایعات از محصول سخت افزاری جدیدی خبر می دهند. با این حال، احتمال دارد که در نمایشگاه ام دبلیو سی 2017 شاهد معرفی یک تبلت جدید از سری Yoga باشیم.

نمایشگاه MWC 2017: هوآوی

huawei-p10

گوشی که در تصویر شاهد آن هستید، آن طور که شایعات می گویند هواوی P10 نام دارد. انتظار می رود که این گوشی در کنگره جهانی موبایل به عنوان جانشین گوشی P9 که در سال گذشته منتشر شد، معرفی شود. لازم است بگوییم که این گوشی با ویژگی های بیشتر و کیفیت بهتر عکس ها، سیستم دوگانه دوربین P9 را بهبود بخشیده است.

اخیرا ویدیویی نیز در رابطه با عرضه این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که احتمال رونمایی از این گوشی را بیش از پیش می نماید. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید هواوی نیز به عنوان یکی از اولین ابزار پوشیدنی که از سیستم عامل Android Wear 2.0 استفاده می کنند، ممکن است به نمایش گذاشته شود.

نمایشگاه MWC 2017: بلک بری

نمایشگاه ام دبلیو سی

ممکن است دور از انتظار باشد؛ اما این کمپانی نیز قرار است با گوشی جدید خود در این نمایشگاه حاضر شود. گوشی بلک بری مرکوری یکی از گوشی های خاص اندرویدی بوده که دارای صفحه کلید فیزیکی است. اگر این نام برایتان آشناست، بایستی بگوییم که این گوشی در نمایشگاه سی ای اس نیز حضور داشته است؛ اما تمام جزئیات آن به نمایش گذاشته نشد. تاکنون خبر دیگری مبنی بر حضور دیگر گوشی های بلک بری در این نمایشگاه به گوش نرسیده است.

نمایشگاه MWC 2017: ایسوس

نمایشگاه ام دبلیو سی

اگرچه ایسوس امسال در کنفرانس مطبوعاتی ام دبلیو سی حضور ندارد؛ اما قرار است شاهد چند محصول جدید در غرفه آنها باشیم. گفته می شود گوشی که در تصویر شاهد آن هستید ایسوس زنفون 3 Go نام دارد، یک گوشی اندرویدی 200 دلاری که به زودی شاهد جزئیات بیشتر از آن خواهیم بود. اما برای محصول جدید ایسوس زنوفن 4، ظاهرا بایستی تا ماه مه صبر کنیم.

نمایشگاه MWC 2017: آلکاتل

نمایشگاه ام دبلیو سی

شایعات حاکی از آن است که آلکاتل قرار است چندین گوشی جدید را به نمایشگاه MWC بیاورد. چیز زیادی در تیزر رویداد مطبوعاتی مشخص نبود؛ اما اگر حدس ما درست باشد، یکی از این دستگاه ها قادر به خاموش کردن نورهای نمایشگاه است. هنوز مطمئن نیستیم؛ اما شنیده ها حاکی از آن است که آلکاتل در نظر دارد تا وارد عرصه طراحی ماژولار شود. آیا آلکاتل در حال آماده کردن یک گوشی با نورهایی است که بتواند همراه موزیک پخش شود و رقص نور ایجاد کند؟

به هر حال، ما معتقدیم اکثر محصولات کمپانی برای نسل جوان تر طراحی شده است، به این معنا که احتمال رقابت در قیمت‌ها نیز بسیار زیاد است.

.

منبع:phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر