;
coinex

تصویر فاش شده از گلکسی اس 8 دکمه های ناوبری دیجیتالی را نشان می دهد

گلکسی اس 8

در طی چند هفته گذشته شایعات بسیاری درباره پرچمدارهای جدید 2017 منتشر شده است، در حال حاضر گلکسی اس 8 سامسونگ به یکی از بحث های داغ رسانه ها تبدیل شده است. تمام شایعات و گزارشات موجود درباره پرچمدار جدید سامسونگ، نشان می دهد که این دستگاه فاقد دکمه فیزیکی هوم است. این بدان معنی است که نسل جدید گلکسی اس به دکمه های ناوبری دیجیتالی مجهز شده است. به تازگی تصویری از گلکسی اس 8 سامسونگ در دنیای مجازی فاش شده که کلیدهای ناوربری دیجیتالی آن را به نمایش گذاشته است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

این احتمال وجود دارد که شایعات عدم وجود دکمه فیزیکی در گلکسی اس 8 سامسونگ واقعی باشند. تصویر منتشر شده، نمای رو به رو از گلکسی اس 8 سامسونگ را به نمایش گذاشته که دکمه فیزیکی هوم در آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که این اولین تصویری از یک دستگاه سامسونگی است که توجه مخاطب را از لحاظ طراحی به خود جلب نمی کند.

گلکسی اس 8

همانطور که در تصویر منتشر شده مشاهده می کنید، در بخش پایینی دکمه ناوبری دیجیتالی دیده می شود که ظاهرا دکمه برگشت است. به طور کلی نکات مثبتی درباره دکمه های ناوبری دیجینالی وجود دارد، این دکمه ها می توانند با اپلیکیشن های خاص و کاربردی بهینه سازی شوند. از سوی دیگر، تا به این لحظه سری دستگاه های گلکسی اس سامسونگ با دکمه فیزیکی هوم و دکمه های ناوبری قدیمی شناخته شده اند. شاید این مسئله برای برخی از کاربران جذاب نباشد. تصویر منتشر شده از سوی سامسونگ تایید نشده و هنوز کسی درباره طراحی گلکسی اس 8 خبر ندارد.

سامسونگ قرار است که در ماه آینده از آخرین پرچمدار خود رونمایی کند و طبق معمول تا آن زمان شایعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد. حال باید منتظر باشیم تا غول تکنولوژی کره ای، پرده را از تمام واقعیت ها بردارد. نظر شما درباره حذف دکمه فیزیکی هوم و وجود دکمه های ناوبری دیجیتالی در پرچمدار جدید سامسونگ چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر