;
coinex

گوشی های سامسونگ به زودی قادر به باز کردن صفحه قفل رایانه های ویندوز 10 خواهند بود

گوشی های سامسونگ

این روزها بیشتر کاربران به مسائل امنیتی اهمیت می دهند و بحث امنیتی را در ابزارهایی مانند گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی انجام می دهند. ممکن است شما هم از دسته کاربرانی باشید که  در زمان ترک میز کار، رایانه شخصی خود را قفل می کنید، یا یوزر شخص خود را لاگ اوت می کنید. این احتمال وجود دارد که شما زمان زیادی را صرف باز کردن مجدد صفحه قفل رایانه خود کنید. به نظر می رسد که قرار است راه ساده تری برای باز کردن صفحه قفل رایانه ویندوزی وجود داشته باشد. به تازگی خبرهایی منتشر شده که باتوجه به آن، غول تکنولوژی کره ای به زودی به کاربران اجازه خواهد داد تا از طریق گوشی های سامسونگ صفحه قفل ویندوز 10 خود را باز کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

دیشب گزارش های جالبی درباره گوشی های سامسونگ منتشر شد، آنطور که پیدا است کاربران به زودی قادر خواند بود که صفحه قفل رایانه شخصی مجهز به ویندوز 10 را از طریق گوشی هوشمند سامسونگی خود باز کنند. باتوجه به شواهد موجود، این سیستم در اصل یک اپلیکیشن بوده که به دارندگان تبلت گلکسی تب پرو اس و گوشی های هوشمند سامسونگی که به سنسور اثر انگشت مجهز هستند رایانه شخصی خود را آنلاک کنند.

شرکت سامسونگ تایید کرده که این اپلیکیشن در طی چند ماه آینده منتشر می شود، همچنین اعلام شده که اپلیکیشن فوق روی دستگاه های ویندوز 10 غیر سامسونگی هم کار خواهد کرد. آنطور که پیدا است کاربرد اپلیکیشن جدید سامسونگ، فقط به آنلاک کردن پی سی ختم نمی شود و قادر به نمایش نوتیفیکیشن ها، پاسخ به پیام ها و همچنین انتقال اطلاعات است. اگرچه هنوز خبرهای زیادی در این باره وجود ندارد، اما از سوی سامسونگ تایید شده که این اپلیکیشن به زودی در دسترس کاربران قرار می گیرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر