;
coinex

ال جی جی 6 در سه رنگ عرضه خواهد شد

ال جی جی 6

همانطور که می دانید این روزها گوشی های هوشمند، اغلب در رنگ های مشکی و خاکستری روانه بازار می شوند. تعجب آور نیست که این دو رنگ، از رنگ های اصلی گوشی های هوشمند پرچمدار باشند. شرکت ال جی قرار است که به زودی آخرین پرچمدار خود را با نام ال جی جی 6 معرفی کند. آنطور که پیدا است، پرچمدار 2017 ال جی قرار است که در سه رنگ مختلف ارائه داده شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ایوان بلاس امروز باز هم در صفحه توییتر خود، نمای جدیدی را از گوشی هوشمند ال جی جی 6 به نمایش گذاشت. باتوجه به گفته افشاگر معروف، این دستگاه در سه رنگ عرضه خواهد شد که شامل سفید، سیاه و نقره ای است. تصویر رنگ های موجود پرچمدار ال جی در بالا پیدا است. البته لازم به ذکر است که قبلا دو رنگ برای این دستگاه به عنوان شایعه وجود داشت و اکنون گزینه سوم آن برای طرفداران بوی تازه ای را دارد.

متن توییت شده ایوان بلاس:

LG G6 in (left to right) mystic white, astro black, and ice platinum. pic.twitter.com/y0A4aeyvL6

— Evan Blass (@evleaks) February 25, 2017

در طول چند ماه گذشته شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6 وجود داشته که هر یک از آن ها پرچمدار 2017 ال جی را به نحوی توصیف کرده اند. حال پس از مدت ها انتظار قرار است که شرکت ال جی این گوشی هوشمند را به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کند. شرکت ال جی در این نمایشگاه میزبان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی خود است که در آن آخرین پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. قرار است که به زودی پرده از تمام واقعیت ها برداشته شود. حال باید منتظر مراسم معرفی این پرچمدار باشیم. نظر شما درباره گوشی ال جی جی 6 چیست؟ آیا این دستگاه می تواند عملکرد خوبی در بازار جهانی داشته باشد یا خیر؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر