;
coinex

ب ام و ACL2S نمونه ویژه شرکت AC Schnitzer برای نمایشگاه خودروی ژنو

ب ام و M240i نسخه ویژه شرکت AC SCHNITZER

شرکت AC Schnitzer نمونه جدیدی را برای ارائه در نمایشگاه خودروی ژنو آماده نموده است. این شرکت که یکی از بخشهای جانبی شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و (BMW) بحساب می آید، به مناسبت سی امین سال تاسیس خود یک خودروی خاص را طراحی نموده است. این خودرو بر اساس مدل M240i ب ام و ساخته شده و ACL2S نام دارد.

شرکت AC Schnitzer در سال 1987 میلادی تاسیس شده است. این شرکت که مقر اصلی آن در شهر آخن (Aachen) کشور آلمان قرار دارد، به صورت اختصاصی به تقویت و بهینه سازی خودروهای ب ام و و مینی (Mini) و موتورسیکلت های ب ام و مشغول است.

ب ام و ACL2S نمونه ای بر اساس مدل ب ام و M240i

شرکت AC Schnitzer با ایجاد تغییراتی بر روی کامپیوتر مرکزی مدل استاندارد M240i، استفاده از سیستم خروجی گاز (اگزوز) و اتصالات جدید، توانسته قدرت تولیدی موتور را از 340 اسب بخار به رقم قابل توجه 400 اسب بخار افزایش دهد. علاوه بر این گشتاور تولیدی موتور نیز افزایش پیدا کرده و به رقم 442 پاوند بر فوت (معادل 600 نیوتون متر) رسیده است.

این شرکت با استفاده از سیستم تعلیق جدید قابل تنظیم مدل RS خود، این قابلیت را به خریدار داده که علاوه بر ایجاد چهره ای اسپرت تر، ارتفاع خودرو را به دلخواه خود تنظیم نماید.

از دیگر تجهیزات این خودروی خاص می توان به باله عقب (Spoilrt)، آیینه های جانبی، دیفیوزر عقب (پخش کننده جریان هوا به منظور کنترل و حفظ پایداری خودرو) ساخته شده از فیبر کربن اشاره کرد. شرکت AC Schnitzer رینگ های جدید را نیز برای این خودرو درنظر گرفته که قابلیت سفارش به دو رنگ مشکی و نقره ای را دارد.

از امکانات داخل کابین مدل ACL2S می توان به پدال های آلومینیومی، غربیلک فرمان سه تکه روکش شده با چرم و عبارت “One of Thirsty” اشاره کرد.

قیمت ب ام و ACL2S که قرار است تنها به تعداد 30 نمونه تولید گردد، در صورت تجهیز به تمامی این امکانات 83.000 دلار (معادل 305 میلیون تومان) خواهد بود.

منبع : سایت رسمی MotorTrends

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر