;
coinex

برنامه گوگل Allo به زودی برای لپتاپ و کامپیوتر هم در دسترس خواهد بود

گوگل Allo

گوگل Allo پیام رسانی همانند اپلیکیشن واتس اپ است که توسط شرکت گوگل عرضه می شود. هر چند که این پیام رسان در مقایسه با دیگر رقبای خود به موفقیت چندانی دست پیدا نکرده؛ اما تولیدکنندگان این سرویس از تغییرات و به روزرسانی های جدیدی راجع به این برنامه می گویند. در ادامه با تکرا همراه باشید

گوگل همیشه هنگامی که برای اپلیکیشن های چت و پیام رسان اقدام کرده ناکام بوده، این شرکت در تلاش های متعددی سعی کرده تا یک سرویس چت خوب را ارائه دهد و واقعا تلاش این شرکت برای گوگل Allo به نتیجه رسیده است. این اپلیکیشن با استقبال زیادی مواجه نشد چرا که واتس اپ، مسنجر فیس بوک و i messenger سرویس پیام رسان مورد استفاده اکثر کاربران هستند.

با این وجود که این برنامه تا حدی خوب است و گوگل زحمت زیادی برای تهیه آن کشیده (آخرین نسخه بروز شده از این برنامه، نسخه ۶ است!)؛ این برنامه هنوز شناخته شده نیست چرا که کاربران بسیاری حتی از وجود آن خبر ندارند. با این که کسی از این برنامه استفاده نمی کند و تعداد کاربران آن خیلی کم است گوگل به توسعه آن ادامه می دهد. نیک فاکس مدیر ارشد محصولات ارتباطی گوگل مدتی پیش تویتی را که در آن اسکرین شات برنامه تحت وب گوگل Allo روی مرور گر کروم در یک مک بوک بود را منتشر کرد و گفت نسخه تحت وب هنوز در مراحل ابتدایی است ولی خیلی از ویژگی های آن آماده به کار است.

البته اگر شما بر آدرس صفحه زیر اسکرین شات توییت کلیک کنید، با صفحهٔ 404 page not found روبه رو می شوید. این هم کمی نا مشخص است که وقتی حساب شما در گوگل Allo تنها با شماره تلفن شماست و به حساب گوگل شما متصل نیست.

ممکن است شیوه اتصال مشابه واتس اپ و از طریق QR کد موجود در برنامه تلفن هوشمند باشد یا شاید گوگل از طریق یک اعلان بر روی گوشی که به Allo متصل است از هویت شما اطمینان حاصل می کند. به هر حال باید صبر کرد و دید. چرا که اپلیکیشن های واتس اپ و تلگرام نیز با وجود داشتن اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ بر روی وب نیز در دسترس هستند.

متاسفانه هنوز هیچ زمانی برای عرضه برنامه اعلام نشده است. امیدواریم مجبور نباشیم تا کنفرانس گوگل I/O که ۳ ماه دیگر است منتظر بمانیم، هر چند با توجه به این نسخه تحت وب در مراحل ابتدایی توسعه است، خوش بینانه ترین زمان همان وقت است.

با وجود سرویس های پیام رسان محبوبی همچون تلگرام و واتس اپ گوگل در میدان رقابت با این برنامه ها راه سختی را در پیش خواهد داشت. با این حال برای قضاوت در مورد این که آیا گوگل می تواند در این زمینه موفق شود یا نه هنوز زود است چرا که برنامه Allo هنوز در اول مسیر پیشرفت خود قرار دارد.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر