;
coinex

نسخه جدید اندروید نوقا توسط ورایزن و به صورت OTA برای دروید توربو 2 منتشر شد

دروید توربو 2

دروید توربو 2 موتورولا به روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را به صورت OTA دریافت می کند. این نسخه که توسط ورایزون در حال ارسال بر روی گوشی های موبایل است قابلیت های جدیدی را برای کاربران به ارمغان می آورد. در ادامه با تکرا همراه باشید

درحال حاضر گوشی دروید توربو 2 موتورلا درحال دریافت اندروید 7.0 است. ورایزون (Verizon) این به روزرسانی را به صورت OTA یا بی سیم با نرم افزار نسخه 25.11.10 منتشر می کند. روش او تی ای بدین معناست که قرار است این فایل به تدریج به کاربران مختلف ارسال شود. به همین دلیل ممکن است کمی زودتر و یا دیر تر از دیگران بتوانید فایل این به روزرسانی جدید را ر روی دستگاه دروید توربو 2 خود دریافت کنید. به محض اینکه اعلان به روزرسانی را دریافت کردید، قبل از اجرای آن مطمئن شوید که باتری گوشیتان کاملا پر باشد. علاوه براین، قبل از ادامه روند به روزرسانی بایستی مطمئن شوید که به یک شبکه وای فای وصل هستید.

اندروید 7.0 نوقا شامل قابلیت مولتی تسکینگ یا چند وظیفه ای و مولتی ویندوز یا چند پنجره ای می شود، قابلیتی که به شما این امکان را می دهد تا هم زمان به بتوانید دو برنامه را مشاهده کنید. با این به روزرسانی، تنظیمات سریع می توانند به هر روشی که می خواهید شخصی سازی شوند، همچنین تمامی ایموجی ها از یونیکد 9.0 در دسترس خواهند بود و شما می توانید از تمامی ایموجی های جدید بر روی گوشی خود استفاده کنید. نسخه بهبود یافته Doze، باتری شمارا بهینه می کند. همچنین قابلیت Close All که تمامی برنامه های در حال اجرای شمارا با تنها یک ضربه می بندد اضافه شده است.

دروید توربو 2 در اکتبر سال 2015 میلادی به عنوان پرچمدار موتورولا روانه بازار شد. با این که زمانی نسبتا زیادی از آن موقع می گذرد با این حال این سومین نسخه سیستم عامل اندروید است که برای گوشی دروید توربو 2 منتشر می شود. دروید توربو 2 با نسخه پیش نمایش سیستم عامل اندروید 5.1 معرفی شد، به اندروید 6.0 مارشمالو ارتقا یافت و حالا نیز اندروید 7.0 نوقا را در پیش دارد.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر