;
coinex

سامسونگ 31 مدل گوشی هوشمند را در سال 2016 روانه بازار کرد

سامسونگ

سال 2016 میلادی بدون شک سال خوبی برای سامسونگ بود. این شرکت هرساله گوشی های هوشمند متنوعی را برای سلیقه های مختلف روانه بازار می کند، از پرچمدارها گرفته تا میانرده هایی که هر سلیقه ای را جذب می کنند. شرکت سامسونگ در طول سال 2016 میلادی 31 مدل گوشی هوشمند را روانه بازار کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در اسفند ماه سال گذشته شرکت سامسونگ از گوشی های هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج رونمایی کرد که در همان روزهای اول عرضه به بازار، عملکرد فوق العاده ای را داشتند و رکورد فروش بی نظیری را ثبت کردند. ساعاتی پیش آمار جدید وب سایت Statista به روز شد و تعداد گوشی های هوشمند عرضه شده از هر شرکت را در نموداری نشان داد. با توجه به گزارشات جدید منتشر شده و آمار موجود، غول تکنولوژی کره ای در سال گذشته میلادی 31 مدل گوشی هوشمند را به بازار جهانی عرضه کرده است. تصویری از این نمودار وجود دارد که تعداد گوشی های هوشمند هر شرکت را در سال گذشته نشان داده است.

سامسونگ

سامسونگ با 31 مدل گوشی هوشمند در رتبه اول قرار گرفته و شرکت لنوو با 26 مدل در رتبه دوم این نمودار قرار دارد. در ادامه به ترتیب شرکت های زد تی ایی و هواوی به ترتیب 24 و 22 مدل گوشی را روانه بازار جهانی کرده اند. در انتهای جدول شرکت اپل با سه مدل گوشی هوشمند وجود دارد. البته این آمار منتشر شده به فروش هیچ اشاره ای نداشته است و فقط برای تعداد مدل های عرضه شده هر شرکت است. لازم به ذکر است که سامسونگ نسبت به دو سال گذشته در دستگاه های عرضه شده خود افت داشته و شاید همین امر باعث کاهش فروش و سود سه ماهه آخر سال 2016 بود.

سال 2017 میلادی به تازگی آغاز شده و از امروز قرار است که شاهد معرفی پرچمدارهای جدیدی در نمایشگاه MWC 2017 باشیم. انتظار می رود که غول تکنولوژی کره ای دستگاه های بیشتری را در سال جاری نسبت به سال گذشته روانه بازار کند.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر