;
coinex

کافه بازار نماینده ایران در نمایشگاه MWC 2017

شرکت کافه بازار به عنوان تنها نماینده از ایران در کنگره جهانی موبایل، نمایشگاه MWC 2017 شرکت کرده است. کافه بازار در کنگره جهانی موبایل حضور درخشانی دارد.

کافه بازار، مارکت اندرویدی بزرگ ایران، امسال به عنوان تنها شرکت ایرانی در کنگره جهانی موبایل حضور پیدا کرده است. در ادامه به صحبت‌های روابط عمومی کافه بازار در رابطه با حضور بازار در نمایشگاه MWC 2017 نگاهی خواهیم داشت.

کافه بازار، مارکت اندرویدی بزرگ و بسیار سودآور ایرانی است که سرمایه گذار آن شرکت سرآوا پارس است. کافه بازار، امسال به عنوان تنها نماینده ایران در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) شرکت کرده است تا کار خود را به صورت جهانی نشان دهد و در میان حضار و خبرنگاران در این رویداد بزرگ و بین المللی جلوه کند.

روابط عمومی کافه بازار متنی را به سبب حضور در کنگره جهانی موبایل منتشر کرده است که به شرح زیر است.

شرکت کافه بازار به عنوان تنها نماینده از ایران در کنگره جهانی موبایل، نمایشگاه MWC 2017 شرکت کرده است. کافه بازار در کنگره جهانی موبایل حضور درخشانی دارد.

کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ مهم‌ترین رویداد صنعت موبایل دنیا به شمار می‌رود و کافه بازار به عنوان تنها محصول ایرانی در این رویداد حضور دارد. این کنگره که همچون هر سال در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، نام‌های معتبر صنعت موبایل و تولید محتوا در سطح جهانی را کنار هم جمع می کند تا آنها ضمن عرضه تازه‌ترین دستاوردهای خود، توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش بگذارند.

کافه بازار یک فروشگاه اپلیکیشن ایرانی است که در حال حاضر محصولات ۲۱ هزار توسعه‌دهنده ایرانی را برای کاربران فارسی‌زبان عرضه می‌کند و بنا بر آمار، تعداد کاربرانش تا پایان بهمن ماه امسال از مرز ۳۲ میلیون نفر گذشته است.

ایمان محمدی، مدیر توسعه تجاری کافه بازار در این رابطه گفته است:

کافه ‌بازار که به‌رغم تحریم‌های این سال‌ها، صرفا با تکیه بر توانمندی‌های نخبگان داخل ایران به رشد چشمگیری رسیده، اکنون در کنگره جهانی موبایل، در کنار شرکت‌های برتر دنیا حضور یافته تا توانایی‌های علمی و فناوری بومی و ظرفیت‌های کشور را در سطح بین‌المللی معرفی کند.

شرکت کافه بازار به عنوان تنها نماینده از ایران در کنگره جهانی موبایل، نمایشگاه MWC 2017 شرکت کرده است. کافه بازار در کنگره جهانی موبایل حضور درخشانی دارد.

ایمان محمدی خاطر نشان کرد که کافه ‌بازار با حضور در این نمایشگاه، همچنین در پی یافتن راه‌هایی برای توسعه کسب و کار خود و شناساندن کافه بازار به طیف وسیع‌تری از مخاطبان خواهد بود. بر اساس آمارها، در حال حاضر حدود یک و نیم درصد از کاربران کافه بازار، خارج از ایران هستند.

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

کافه بازار امیدوار است حضور در بزرگ ترین نمایشگاه جهانی صنعت موبایل، به ایجاد فرصت‌های تازه‌‌ای در این زمینه و رشد تولیدکنندگان داخلی محتوا منجر شود.

جالب است بدانید که کافه بازار سال گذشته نیز با توجه به بهبود روابط خارجی ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی بر اساس بندهای برجام، خواهان حضور در کنگره جهانی موبایل بود که به طور غیرمنتظره و یک‌طرفه، قرارداد حضور این مجموعه با استناد به تحریم‌های آمریکا ملغی شد و با پیگیری‌های صورت گرفته از طرق مختلف از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه، اختصاص غرفه با تأخیر بسیار و در لحظه آخر صورت گرفت و امکان حضور پرسنل مجموعه فراهم نشد.

ما نیز در سایت تکرا برای کافه بازار آروزی موفقیت داریم و امید داریم که مارکت اندرویدی و بزرگ کافه بازار، روزی یک مارکت بین المللی باشد و افراد بیشتری از خارج کشور از آن استفاده کنند. گفتنی است که کافه بازار در طی نمایشگاه MWC 2017 از از امروز دوشنبه ۹ اسفند (۲۷ فوریه) تا پنجشنبه ۱۲ اسفند (۲ مارس) در این رویداد بزرگ حضور خواهد داشت.

شما درباره کافه بازار چگونه فکر می‌کنید؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر