;
coinex

گوشی‌های میان‌رده و مقاوم شرکت انرجایزر در MWC 2017 معرفی شدند

شرکت آمریکایی انرجایزر در جریان نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون از دو موبایل مقاوم در برابر آب و ضربه با دوربین دوگانه و سخت افزار قدرتمند رونمایی کرد.

شرکت آمریکایی انرجایزر که یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع باتری، پاوربانک و محصولاتی از این قبیل است، در نمایشگاه MWC 2017 از دو گوشی هوشمند میان‌رده اما با دوربین دوگانه و مقاوم در برابر آب و ضربه رونمایی کرده است که دارای قیمت مناسبی نیز هستند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با گوشی‌های هوشمند انرجایزر آشنا شوید.

کمپانی انرجایزر (Energizer) که در حوزه تولید انواع باتری شهرت بسیار زیادی دارد، حالا وارد یکی از پر سودترین حوزه‌های صنعت تکنولوژی یعنی موبایل شده است و یکی از تازه وارد‌های این صنعت تلقی می‌شود؛ هر چند که این شرکت تا قبل از معرفی دو موبایل جدید در نمایشگاه MWC 2017 نیز موبایل‌هایی پایین‌رده را تولید کرده است؛ اما حالا باید گفت که این شرکت عزم خود را جزم کرده تا در بخش موبایل نیز سرمایه گذاری کند.

انرجایزر طی یک کنفرانس خبری در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون کشور اسپانیا، دو گوشی هوشمند Energy E550LTE و Energy E520LTE را به صورت رسمی معرفی کرده است. این گوشی‌های جدید دارای مقاومت در برابر آب، ضربه و گرد و غبار هستند و مهمترین ویژگی‌ آنها دوربین دوگانه و پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت پر سرعت همراه است. جالب است بدانید که موبایل‌ Energy E550LTE ، اولین موبایل‌ ضد آب و ضد ضربه دنیا با دوربین دوگانه است.

گوشی انرجایزر Energy E550LTE

شرکت آمریکایی انرجایزر در جریان نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون از دو موبایل مقاوم در برابر آب و ضربه با دوربین دوگانه و سخت افزار قدرتمند رونمایی کرد.

گوشی انرجایزر Energy E550LTE بهترین گوشی معرفی شده انرجایزر است که با ضخامت 11.1 میلی‌متر یکی از باریکترین گوشی‌های دارای استاندارد IP68 یعنی مقاوم در برابر ضربه، آب و گرد و غبار محسوب می‌شود. این گوشی در قسمت سخت افزاری نسبتا قدرتمند است و می‌توان آن را با کاترپیلار S60 مقایسه کرد.

از جمله مشخصات فنی گوشی هوشمند Energy E550LTE باید به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MTK6755 با فرکانس 2 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 3، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 13 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع مدیاتک با ولتاژ 3.0 آمپر اشاره داشت.

طبق اعلام کمپانی انرجایزر این گوشی پرچمدار از تابستان سال میلادی جاری با قیمت 449 یورو معادل 475 دلار آمریکا وارد بازار جهانی خواهد شد.

گوشی انرجایزر Energy E520LTE

شرکت آمریکایی انرجایزر در جریان نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون از دو موبایل مقاوم در برابر آب و ضربه با دوربین دوگانه و سخت افزار قدرتمند رونمایی کرد.

نسخه ارزان قیمت و میان‌رده معرفی شده از سوی انرجایزر، Energy E520LTE نام دارد. موبایل هوشمند E520LTE یک گوشی خوش قیمت، نسبتا قدرتمند و مقاوم است که دارای استاندارد IP68 است تا خیال شما در برابر هر گونه اتفاق ناگهانی برای این گوشی راحت باشد.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند انرجایزر Energy E520LTE باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MTK6735، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر اچ دی و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 3، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با ولتاژ 2.4 آمپر اشاره داشت.

شرکت انرجایزر برای این گوشی قیمت 229 یورو معادل با 315 دلار را در نظر گرفته است و قرار است از اواسط بهار سال میلادی جاری وارد بازار جهانی شود.

در هر صورت به احتمال بسیار زیاد باید به زودی شاهد ورود گوشی‌های شرکت انرجایزر با گارانتی داده پرداز رایانه متین، نماینده رسمی شرکت انرجایزر در ایران با قیمت مناسب باشیم. گفتنی است که گوشی‌های شرکت انرجایزر می‌توانند در عین داشتن گارانتی معتبر، رقبایی سرسخت برای موبایل‌های شرکت کاترپیلار در بازار ایران باشند؛ چرا که دارای مقاومت بالا و سخت افزاری به‌روز و نسبتا قدرتمند هستند.

.

منبع: Energizer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر