;
coinex

هواوی پی 10 لایت در کشوری خارج از محل برگزاری MWC 2017 معرفی شد!

هواوی پی 10 لایت در کشوری خارج از محل برگزاری MWC 2017 معرفی شد!

گوشی هوشمند هواوی پی 10 لایت از کمپانی چینی هواوی معرفی شد. این گوشی با ارائه قابلیت های بسیاری می تواند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. در ادامه با تکرا همرا باشید.

دیروز در نمایشگاه MWC 2017 کمپانی هواوی دو پرچمدار جدید خود، یعنی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس را معرفی کرد، جالب اینجاست که در این هیاهو خبری از پی 10 لایت نبود، ولی مسلما سر هواوی پی 10 لایت که تا ابد زیر برف نخواهد ماند!

تعدادی از خرده‌فروشان گوشی‌های هوشمند در قلب قاره سبز، یعنی در کشور گل‌ها، هلند مشخصات، قیمت و تصاویری از این گوشی را لیست کرده‌اند. ولی هنوز معلوم نیست که آیا آن‌ها قبل از موعد مقرر دست به معرفی اولیه این گوشی زده‌اند و یا نه!

گذشته از این حرف‌وحدیث‌ها، مشخصات هواوی پی 10 لایت به بیرون درز کرده است و می‌توان یک نگاه اجمالی به این گجت آسیایی انداخت. البته این گوشی کمی از لحاظ طراحی نسبت به دیگر گجت‌های کمپانی تغییراتی داشته است، با این‌ حال هواوی پی 10 لایت کاملا جذاب و شکیل است. قاب ایت اسمارت فون فلزی است و از طراحی دو طرف شیشه‌ای نیز بهره می‌برد. در کنار این ویژگی‌ها، حسگر تشخیص اثر انگشت گوشی نیز در پشت آن تعبیه‌ شده است.

موبایل هواوی پی 10 لایت شباهات بسیار زیادی با پی 8 لایت (2017) دارد که چند هفته قبل معرفی شد. این گوشی دارای یک نمایشگر  5.2 اینچی IPS با رزولوشن 1080p است. در درون آن نیز یک چیپ کرین 655 با پردازنده هشت هسته‌ای کورتکس A53 قرار گرفته است. علاوه بر 4 گیگابایت رم نیز یک کارت گرافیک Mali-T830MP2 هم وظیفه پردازش‌های گرافیکی را بر عهده دارد.

حافظه ذخیره‌سازی این گوشی، 32 گیگابایت است که یک پورت microUSB هم برای آن تعبیه‌ شده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین قدرت را بر عهده دارد. دوربین اصلی هواوی پی 10 لایت 12 مگاپیکسل و دارای دیافراگم f/2.2 است، یک فلش ال ای دی نیز در کنار دوربین اصلی وجود دارد. برای سلفی گرفتن هم نیاز نیست نگران باشید، چون دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی کار شما را به‌خوبی راه می‌اندازد.

در هواوی پی 10 لایت از اندروید نوقا استفاده‌ شده است که چینی‌ها به‌عنوان چاشنی کار از رابط کاربری EMUI 5.1 در این پرچمدار استفاده کرده‌اند. احتمالا در اوایل فروردین باید شاهد عرضه این گوشی در قاره سبز باشیم، خرید این گوشی 349 یورو برای هر کاربر آب خواهد خورد. این گجت در رنگ‌های سیاه، طلایی و سفید در قفسه مارکت ها قرار خواهد گرفت.

.

منبع: Gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر