;
coinex

چرا در گوشی ال جی جی 6 از نمایشگرهای خمیده استفاده نشد؟

چرا در گوشی ال جی جی 6 از نمایشگرهای خمیده استفاده نشد؟

اخیرا شرکت ال جی از آخرین پرچمدار خود در نمایشگاه MWC 2017 پرده برداری کرده است. این گوشی با قابلیت‌های فراوانی عرضه می‌شود؛ اما جای نمایشگرهای خمیده در میان این ویژگی‌ها خالی است. ال جی برای استفاده نکردن از این نوع صفحه نمایش دلایل خود را ابراز می‌کند. برای دانستن آن در ادامه با تکرا همراه باشید.

ال جی جی 6 تازه معرفی شده، دارای صفحه نمایش مبهوت کننده 5.7 اینچی باکیفیت تصویر کواد اچ دی و نسبت ابعاد تصویر 18:9 است. همچنین این دستگاه دارای حاشیه دور قاب نازکی است. با این حال، ال جی جی 6 دارای صفحه نمایش خمیده نبوده و این در حالیست که رقیب اصلی این شرکت، یعنی سامسونگ، در پرچمداران سال گذشته خود و البته گلکسی اس 8 از چنین نمایشگری استفاده کرده است. ال جی اذعان کرده است تمایل نداشتن این شرکت در به کار بردن صفحه نمایش خمیده در محصولاتش، دو علت عمده و اصلی دارد.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که ال جی با صفحه نمایش های خمیده دارد این است که می‌گوید در دست گرفتن گوشی‌هایی با نمایشگر خمیده، کار دشواری است. همچنین ال جی معتقد است که دستگاه‌هایی با نمایشگرهای خمیده باعث می‌شوند تا دستان فردی که برای مدتی طولانی این دستگاه را در دست می‌گیرد، احساس فشار و خستگی بیشتری کند.

مشکل بزرگ دیگر داشتن صفحه نمایش‌های خمیده، حداقل بنا بر گفته‌های شرکت ال جی، این است که چنین دستگاه‌هایی نسبت به دستگاه‌های دیگر با صفحه نمایش تخت، زودتر و ساده‌تر دچار شکستگی و ترک برداشتن نمایشگر می‌شوند. از آنجایی که بیشتر قسمت‌های کناری گوشی‌های دارای نمایشگر خمیده از شیشه ساخته می‌شوند، ال جی احساس می‌کند چنین دستگاه هایی وقتی بر روی زمین می ‌فتند، احتمال آسیب دیدنشان نسبت به دستگاه‌هایی با صفحه نمایش تخت، بیشتر است. مشکل کوچک دیگری که ال جی با چنین نمایشگرهایی دارد، این است که ضربه زدن تصادفی بر روی نمایشگرهای خمیده توسط کاربران این دستگاه ها در مقایسه با کاربران تلفن های دارای نمایشگر تخت، بیشتر است.

البته ممکن است عده‌ای بگویند که ال جی در حال پرتاب تیری در تاریکی به سمت رقیب خود، سامونگ، است؛ زیرا همانطور که می‌دانید، در بهار پیش رو، قرار است ال جی جی 6 در مقابل گلکسی اس 8 قرار گرفته و رقابتی بین این دو شکل گیرد، تا معلوم شود کدامیک می توانند فکر و قلب مشتریان واقعی تلفن‌های هوشمند را تسخیر کنند.

نظر شما درباره اعتقاد ال جی برای صفحه نمایش‌های خمیده در تلفن‌های هوشمند چیست؟ آیا واقعا ال جی درباره مشکلات نمایشگرهای خمیده صادق بوده و یا تنها قصد دارد تا هزینه هایی که سامسونگ صرف این تکنولوژی خمیده می‌کند را بی اهمیت جلوه دهد؟

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر