;
coinex

ال جی در حال ساخت هدست استیم VR برای رقابت با اچ تی سی وایو است

LG در حال ساخت هدست استیم VR است که با HTC وایو کامل می شود
هدست استیم VR ال جی از جمله هدست های واقعیت مجازی است که مانند سایر دستگاه‌های واقعیت مجازی ساخته شده یا درحال ساخت، مثل پلی استیشن VR یا دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ، دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که تا حدودی شبیه به سایر دستگاه‌های ساخته شده در این سبک است.

هر کدام از این کمپانی‌ها برای رقابت با هم سعی بر اضافه کردن امکانات یا ویژگی‌های خاصی به دستگاه‌های خود هستند. والو (Valve) که یک شرکت توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی آمریکایی است، اعلام کرد که کمپانی LG در حال ساخت و تولید یک هدست واقعیت مجازی، برای سیستم ردیابی استیم VR است. نمونه اولیه این دستگاه در این هفته در رویداد GDC در سانفرانسیسکو، به نمایش گذاشته خواهد شد.

GDC که یک رویداد حرفه ای صنعت بازی، موبایل و تکنولوژی‌های نسل آینده است و می‌تواند برای ال جی نوعی سکوی پرتاب باشد.ال جی با دریافت بازخورد از بسیاری از توسعه دهندگانی که در این رویداد حضور دارند، می‌تواند به بررسی امکان سنجی ساخت این دستگاه در تولید انبوه بپردازد.

در یک گزارش مطبوعاتی، والو به این موضوع اشاره کرد که:

نمونه اولیه دستگاه VR که ساخت شرکت LG است، تجربه نسل جدیدی از دستگاه های واقعیت مجازی است.

قیمت گذاری و سایر جزئیات این دستگاه، بعدا اعلام خواهد شد. با وجود آنکه هدست استیم VR ال جی هنوز در مرحله اولیه ساخت است، تصور بر آن است که رونمایی نهایی این محصول، بیش از یک سال زمان خواهد برد.

این می تواند بسیار جالب باشد که در نمایشگاه GDC، به غیر از کمپانی ال جی سایر شرکت‌ها نیز محصول واقعیت مجازی خود را حتی برای رقابت با LG برای عموم به نمایش بگذارند.

رویداد GDC از 27 فوریه تا 3 مارس، مصادف با 9 تا 13 اسفند، بر پا خواهد بود.

.

منبع: pcgamer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر