;
coinex

گزارش اختصاصی تکرا/ بانک ملت با رویداد فین کاپ رسما وارد بازار شرکت‌های فین تک شد

رویداد سه روزه فین کاپ شروع شده است اما حامی این رویداد بانک ملت است و با این رویداد وارد اکوسیستم شرکت‌های فین تک در ایران شده است.
اولین المپیاد مالی بانکی برنامه نویسی فین کاپ توسط شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هلدینگ بانک ملت و با حمایت بانک ملت شروع شده است. در ادامه با گزارش اختصاصی سایت تکرا از این رویداد همراه باشید.

اولین المپیاد مالی بانکی برنامه نویسی فین کاپ توسط شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت هلدینگ بانک ملت و با حمایت رسمی بانک ملت در قالب یک رویداد سه روزه شروع شده است.

مدیر عامل شرکت صنایع یاس ارغوانی، حسن زادمهر، در مراسم این المپیاد سه روزه گفت:

رویداد سه روزه فین کاپ شروع شده است اما حامی این رویداد بانک ملت است و با این رویداد وارد اکوسیستم شرکت‌های فین تک در ایران شده است.

بانک ملت با برگزاری این رویداد به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور وارد اکوسیستم فین تک کشور خواهد شد. این رویداد دارای 4 محور اصلی است و اولین و مهم‌ترین هدف المپیاد بانکی برنامه نویسی فین کاپ، ورود بانک ملت به اکوسیستم فین تک ایران است.

حسن زادمهر در ادامه صحبت‌های خود گفت:

بانک ملت آمادگی حمایت از ایده‌های مالی، بانکی را دارد و در پی ایجاد فرصت برابر برای جوانان و صاحبان ایده و شرکت‌های فین‌تکی است تا بتوانیم حوزه مالی و بانکی را توسعه دهیم.

بنیانگدار رویداد فین کاپ گفت:

ما به دنبال تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات هستیم و امیدواریم که بتوانیم به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران، محمد صادق مالکی و دبیر اجرایی فین تک، صحبت‌های مهمی در رابطه با نحوه برگزاری رویداد داشتند و گفتند:

این رویداد سه روزه قرار است در دو بخش ایده‌های شخصی و حل چالش‌های معرفی شده اجرا شود. با توجه به تجربه‌ای که طی سالیان اخیر در برگزاری استارتاپ ویکندها در کشور به دست آمده، تصمیم گرفتیم این رویداد ترکیبی از استارتاپ ویکند و رویدادهای مالی برنامه‌نویسی باشد تا هم افرادی که صاحب ایده هستند، بتوانند در آن شرکت کنند و هم افرادی که دارای مهارت‌های خاصی برای حل چالش‌ها هستند، حضور پیدا کنند.

رویداد سه روزه فین کاپ شروع شده است اما حامی این رویداد بانک ملت است و با این رویداد وارد اکوسیستم شرکت‌های فین تک در ایران شده است.

گفتنی است که داوران حاضر در روز نخست فین کاپ اعضای مهمی بودند که باید به نام حسن زادمهر، مدیرعامل شرکت صنایع یاس ارغوانی، رستم شاه گشتاسبی، مدیرعامل به پرداخت، محمد صادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی ایران، مسعود خرقانی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت صنایع یاس ارغوانی و رضا درکی مدیر pmo شرکت صنایع یاس ارغوانی اشاره داشت.

لازم به ذکر است که رویداد فین‌کاپ یک رویداد ۳ روزه برنامه‌نویسی است که قرار است در روزهای 11، 12 و 13 اسفند ماه سال جاری در قالب یک رقابت فردی و تیمی برگزار شود. در این رویداد افراد و تیم‌ها به سرویس‌های بانکی دسترسی کامل داشته و در محیط شبیه‌سازی شده بانکی می‌توانند توانایی و مهارت خود را به چالش بکشند.

نظر شما در رابطه با ورود بانک‌ها به حوزه فین تک چیست؟ آیا این کار می‌تواند به نفع تیم‌های این حوزه باشد؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر