;
coinex

اسپیکر ال جی ایکس بوم ؛ قدرت پخش و ترکیب خودکار آهنگ‌ها

اسپیکر ال جی ایکس بوم ؛ قدرت پخش و ترکیب خودکار آهنگ‌ها
با اسپیکر بلوتوث ال جی ایکس بوم  زیبایی در کنار قدرت پخش و ترکیب آهنگ‌ها را حس کنید. ال جی با ارائه‌ اسپیکر ال جی ایکس بوم نشان داد از بقیه‌ رقبایش در این زمینه نیز عقب نیست و حرفی برای گفتن دارد. اسپیکر حرفه‌ای بلوتوث ال جی ایکس بوم با طراحی بسیار زیبا و امکاناتی نظیر ترکیب خودکار آهنگ، افکت های دیجیتالی، رقص نور، اتصال دستگاه‌ها از قبیل تلویزیون، موبایل، لپتاپ و… با بلوتوث، توانسته دل بسیاری از طرفداران دستگاه‌های ظبط و پخش را بدست بیاورد. در ادامه با تکرا برای ارائه مشخصات دقیق این محصول همراه باشید.

قابلیت پخش بی‌سیم اهنگ: برای پخش آهنگ خود کافیست منبع پخش خود را (گوشی، لپ‌تاپ، تلویزیون و…) را از طریق بلوتوث به اسپیکر ال جی ایکس بوم متصل کنید و از صدای باکیفیت آن لذت ببرید.

قابلیت پخش چندگانه: با این سیستم کاربران می‌توانند (حداکثر تا 3 دستگاه) به ایکس بوم متصل شوند و آهنگ خود را یکی پس از دیگری با مدیریت اسپیکر ایکس بوم پخش کنند که این ویژگی برای خانواده‌ها بسیار جالب بوده و هر کس می‌تواند به نوبت آهنگ خود را پخش کند. 

قابلیت افکت های دیجی: با متصل کردن یو اس بی به دستگاه پخش، می‌تونید افکت های دیجی نظیر : دیلی، فازر، کراس، فلینجر به آهنگ خود جلوه ای خاص ببخشید . علاوه بر این این دستگاه از افکت‌های سمپلر و ترنتیبل های دیجی نیز پشتیبانی میکند .

قابلیت دیجی: با دیجی پرو از 12 افکت از پیش تنظیم شده ال جی لذت ببرید، مانند صدای آژیر و صدای شلوغی و جمعیت.

قابلیت رقص نور: از افکت های رقص نور اسپیکر ال جی ایکس بوم نمی‌توان گذشت؛ با رنگ های زیبا و جذاب آن، لذت آهنگ خود را دو چندان کنید. رنگ هایی چون : آژیر پلیس، ولکانو (آتش فشان) و… .

قابلیت کارائوکه: با کارائوکه روی هر آهنگی بخوانید! این ویژگی صدای وکال‌ (خواننده) را کاهش می‌دهد و صدای شما را از طریق میکروفون روی آهنگ سوار می‌کند. همچنین کوک صدای شما را تنظیم می‌کند تا به زیبایی صدای شما بی‌افزاید.

 

.

منبع : lg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر