;
coinex

شرکت سازنده اسنپ‌چت مشغول کار بر روی یک هواپیمای بدون‌ سرنشین (drone) است

هواپیمای بدون‌ سرنشین شرکت اسنپ که با برنامه پرطرفدار اسنپ چت شناخته شده، قصد دارد که بیش از پیش وارد عرصه طراحی و تولید گجت‌ها شود. این شرکت اعلام کرده که فکر ساخت هواپیمای بدون‌ سرنشین (drone) را در سر می‌پروراند. در ادمه با تکرا همراه باشید

شرکت اسنپ (Snap Inc) که معمولا با عنوان پدیدآورنده اسنپ‌چت (Snapchat) از آن یاد می‌شود، تصمیمی محکم گرفته‌است تا تبدیل به یکی از بزرگ های تکنولوژی شود. بعد از انتشار عینک‌ها و وسپس آی پی اُ های (IPO) عجیب اما همچنان سرگرم‌کننده خود، الان دیگر این شرکت رسما تنها یک برنده خوش‌شانس در میدان رقابت‌های سازندگان اپلیکیشن‌ها تلقی‌نمی‌شود. حالا که دیگر اولین محصول سخت‌افزاری این شرکت در دسترس عموم قرار گرفته‌است، اسنپ تصمیم‌گرفته تا پیش‌تر قدم بگذارد و گزارشی جدید بیانگر این بوده که اسنپ به سمت تکنولوژی هواپیمای بدون‌ سرنشین (drone) جذب شده است.

برای افرادی که در مورد دِرون‌ها اطلاعی ندارند، باید گفته‌شود که هواپیمای بدون‌ سرنشین (drone) و یا همان یو ای وی ها(UAVs)، یکی از جدید‌ترین رویکرد‌های دنیای تکنولوژی هستند. ربات‌های کوچک پرنده که معمولا با چندین دوربین برای عکاسی و فیلم‌برداری از مناطقی که دسترسی به آنها امکان‌پذیر نیست، تجهیز می‌شوند. شرکت اسنپ، آنچنان که پیداست، زمانی که مطلبی مرتبط با تکنولوژی را پیدا کردید، همانطور که این شرکت خود به نحوی یک شرکت تولید کننده دوربین است، راه و روش جدیدی را برای رسیدن به بهترین حد عکاسی و بهترین عکس ها به شما نشان‌می‌دهد.

هواپیمای بدون‌سرنشین(drone)

حال که این شرکت محبوبیت خود را در خطر می‌بیند، تصمیم‌دارد تا ورق تازه‌ای را رو کرده و آن، چیزی نیست جز دِرون‌ها: محصول پیشین این شرکت، یعنی عینک‌های مجهز به دوربین، فرمت‌های تصویری دایره ای مفرحی را رقم زد که به بیننده این اجازه را می‌داد تا بتواند دستگاه خود را بچرخاند در حالی که تصویر روی نمایشگر در همان جهت ابتدایی می‌ماند; و مسلما خود اسنپ‌چت را فراموش نخواهیم کرد، که فرمت‌های تصویری بی‌دوام را به ما معرفی‌کرد.

اما واقعیت چیز دیگری است. بین دو جمله “مشغول کار بر روی آن است” و “روانه بازار خواهد کرد” بسیار تفاوت وجود دارد. شکی نیست که این شرکت در نظر دارد تا وارد مرحله ساخت دِرون‌ها شود، اما در اینجا هیچ تضمینی وجود ندارد. به‌علاوه، این منصفانه است که بگوییم حتی اگر در نهایت، شرکت اسنپ چنین محصولی را ارائه کند، مسلما مخاطبان این محصول، افرادی نخواهند بود که شدت علاقه‌شان به آن در‌حد معمولی باشد، اما به‌جای افرادی که می‌خواهند هرروز ازاین دستگاه استفاده کنند، مخاطبانی خواهد‌ داشت که منتظر یک گجت جدید و سرم‌گرم‌ کننده هستند، نه فردی که عاشق آن باشد. به‌هر‌حال، ما مسلما انتظار داریم تا هر محصولی که این شرکت ارائه‌دهد، جالب باشد.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر