;
coinex

موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس شرکت لنوو، گوشی‌هایی فوق العاده با قیمتی باورنکردنی

موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس شرکت لنوو، گوشی‌هایی فوق العاده با قیمتی باورنکردنی
شرکت لنوو اخیرا از دو گوشی جدید خود یعنی موتو جی 5 و جی 5 پلاس رونمایی کرده است. این گوشی‌ها با ارائه ویژگی‌های بسیار خوب در قبال مبلغ مناسب مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. قرار است این گوشی‌ها به زودی به بازارهای جهانی عرضه شوند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

نکته بسیار خوبی که درمورد این دو  می‌شود گفت این است که هر دوی این‌ها تا ماه مارچ امسال در کل دنیا در دسترس عموم قرار خواهند گرفت و خب، این زمانی بسیار نزدیک است. بهترین بخش این موضوع، قیمتشان است. موتو جی 5 به قیمت 199 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید و موتو جی 5 پلاس که کمی قدرتمندتر است، قرار است با قیمت 279 یورو به فروش برسد.

موتو جی 5 و جی 5 پلاس دو دستگاه بسیار جمع و جور بوده و این فقط یک حرف نیست. در واقع، هر دو موتو جی 5 و جی 5 پلاس تلفن‌های هوشمند جذابی هستند و گوشه‌های گرد و ترکیبی هوشمندانه از مواد را به نمایش می گذارند. موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس دارای پنل پشتی فلزی بوده؛ اما همچنین دارای قابی از جنس پلاستیک یکپارچه نیز هستند که دو هدف اصلی دارد:

1. به آنتن اجازه انتقال و دریافت سیگنال دهد

2. باعث شود نگه داشتن آنها در دستان آسان و راحت تر شود.

انتهای پلاستیکی قاب کناری برای گرفتن دستگاه در دست بسیار راحت و مناسب است. با این اوصاف، شما می توانید از گرمی و راحتی انتهای پلاستیکی باکیفیت این دو دستگاه و درجه یک بودن صفحه پشتی فلزی این دو لذت ببرید.

هر دو گوشی موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس ظاهری عالی دارند، اگر چه صفحه نمایش 5 اینچی موتو جی 5 به نظر می‌رسد که حاشیه دور قابش کمی بیش از حد باشد؛ اما این موضوع شما را آزار نخواهد داد. نمایشگر 5.2 اینچی موتو جی 5 پلاس به نظر کمی بی نقص‌تر است. نکته ای که در اینجا حتما باید به آن اشاره شود این است که با اینکه موتو جی 5 پلاس دستگاهی با پسوند پلاس در اسم خود بوده؛ اما خیلی دستگاه بزرگی نیست. با نمایشگر 5.2 اینچی خود تنها کمی از موتو جی 5 بزرگتر است و همچنان به سادگی در جیب جای گرفته و حمل آن بسیار آسان است.

هر دوی این دستگاه‌ها دارای اسکنرهای اثرانگشت در جلوی دستگاه بوده و یک ویژگی جالب دارند. شما می‌توانید روی سنسور اثر انگشت با انگشتتان ضربه‌ای زده و این ضربات به عنوان کلیدهای عقب و جلو زدن مورد استفاده قرار گیرند. اگر شما این ویژگی را می پسندید، حتی می توانید کلیدهای روی نمایشگر را غیر فعال کرده و فضای بیشتری از صفحه را مورد استفاده قرار دهید.

موتو جی 5 و جی 5 پلاس

این دو گوشی احتمالا مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین تلفن همراهی است که در حال حاضر می توانید بخرید.

این دو دستگاه جذاب دارای رزولوشن تصویر 1080 در 1920 پیکسل است. با اینکه صفحه نمایش موتو جی 5 خوب است؛ اما آنچنان مبهوت کننده نیست. در حالی که صفحه نمایش موتو جی 5 پلاس فوق العاده است. رنگ ها، وضوح تصویر و هرچیز دیگری در این دستگاه به نظر بی نقص می‌رسد؛ البته تست های بیشتری نیاز است تا بتوان صفحه‌های نمایش را به درستی تحلیل کرد.

پردازش در این دستگاه توسط اسنپدراگون 430 در موتو جی 5 و اسنپدراگون 625 در موتو جی 5 پلاس صورت می‌گیرد. واضح است که موتو جی 5 پلاس مورد استقبال بیشتری قرار خواهد گرفت و بازار تقاضای آن بیشتر خواهد بود؛ اما رابط کاربری عمومی در هر دو دستگاه عالی است. نرم افزار تحت اندروید 7 در گوشی‌های موتو بسیار کارکرد خوبی داشته و اجرای بسیار روانی دارد. در نتیجه هرکدام از این دو دستگاه را که شما قصد خریدشان را دارید، شاهد هیچ تاخیری در اجرا و دیگر ناخوشایندی های این چنینی از آن نخواهید بود.

با تمامی این صحبت‌ها، موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس واقعا ارزش خرج کردن پول برایشان را دارند. نمایشگرها دارای اندازه مناسب و کیفیت عالی هستند، اسکنرهای اثرانگشت دیگر عجیب به نظر نمی‌رسند و در قسمتی که باید باشند (جلوی دستگاه) تعبیه شده‌اند، دستگاه‌ها اجرای قدرتمندی دارند، چهره ظاهری هر دو بسیار کاربرپسند است، دوربین‌ها سرعت بالایی دارند و با در دست گرفتن هر کدام از این دستگاه‌ها، احساس خوبی به شما دست می‌دهد.

خبر عالی این است که این تلفن‌ها به زودی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت، در ماه مارچ این دستگاه ها برای فروش عرضه خواهند شد، باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که قیمت هر دوی این دستگاه ها بسیار مناسب است! 199 یورو برای موتو جی 5 در همه نقاط جهان، 279 دلار برای موتو جی 5 پلاس در همه بازارهای جهانی.

برای گرفتن نتیجه کلی در رابطه با این دستگاه‌ها هنوز زود است و ما باید منتظر باشیم تا پس از به بازار آمدن آنها، میزان رضایت کاربران و نقد کارشناسان را بررسی و تحلیل کنید. برای دریافت اخبار بیشتر در این رابطه ما را دنبال کنید.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر