;
coinex

اکسپریا XZ Premium برنده بهترین گوشی نمایشگاه MWC 2017 شد

اکسپریا XZ Premium برنده بهترین گوشی نمایشگاه MWC 2017 شد
به صورت غیر قابل منتظره‌ای، جایزه بسیار ارزشمند بهترین گوشی کنگره جهانی موبایل در سال 2017 توسط انجمن بین المللی اپراتورهای موبایل (GSMA) به موبایل پرچمدار سال آینده شرکت سونی، اکسپریا XZ Premium داده شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

موبایل پرچمدار جدید شرکت سونی، اکسپریا ایکس زد (Xperia XZ Premium) پریمیوم توانسته است تا در عین ناباوری جایزه بهترین گوشی معرفی شده در کنگره جهانی موبایل سال 2017 میلادی را از انجمن بین المللی اپراتورهای موبایل یا همان GSMA دریافت کند.

این گوشی هوشمند شاید چهره جدید و ویژگی‌های جدیدی نداشته باشد یا حتی در برخی از نقاط دنیا کاملا غیر قابل استفاده باشد؛ اما باید گفت که گوشی هوشمند XZ Premium تنها موبایل هوشمند بالارده در نمایشگاه  MWC 2017 بود که با نمایشگری 4K و پردازنده اسنپدراگون 835 معرفی شده است.

گوشی اکسپریا XZ Premium، پرچمدار سال 2017 شرکت ژاپنی سونی توانسته است تا جایزه بهترین گوشی معرفی شده در نمایشگاه MWC 2017 را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است که استفاده از صفحه نمایش 4K و دوربین بسیار قدرتمند در این گوشی آن را جذاب و خاص می‌کند؛ اما باید به این نکته اشاره داشت که استفاده از چیپ پردازنده اسنپدراگون 835 تا اواخبر بهار سال میلادی جاری در انحصار شرکت سامسونگ برای گوشی هوشمند گلکسی اس 8 است و به همین دلیل عرضه این گوشی با تاخیر انجام خواهد شد و قطعا در میزان فروش آن تاثیر خواهد داشت.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم یک موبایل بسیار کامل است. این گوشی با وزن 195 گرمی دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و سخت افزای قدرتمند است؛ اما مهمترین ویژگی آن دارا بودن استاندارد IP68 است تا خیال شما از ضد آب و گرد و غبار بودن دستگاه راحت باشد.

گوشی اکسپریا XZ Premium، پرچمدار سال 2017 شرکت ژاپنی سونی توانسته است تا جایزه بهترین گوشی معرفی شده در نمایشگاه MWC 2017 را به خود اختصاص دهد.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی اکسپریا XZ Premium باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدارگون 835 با فرکانس کاری 2.45 و 1.9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، صفحه نمایش 5.46 اینچی  از نوع IPS با وضوح تصویر 4K و تراکم پیکسلی 807 پیکسل در هر اینچ همراه با محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس 5، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلاش ال ای دی و قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن بسیار حرفه‌ای با 960 فریم در ثانیه، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0، باتری 3230 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع نسخه 3.0، حسگر اثر انگشت  و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا اشاره داشت.

جالب است بدانید که همواره پرچمداران شرکت کره‌‍ای سامسونگ به عنوان بهترین گوشی‌های موبایل سال از نگاه انجمن GSMA انتخاب شده‌‎اند. در واقع گوشی گلکسی اس 7 اج امسال به عنوان بهترین گوشی معرفی شده در سال 2016 میلادی و سال گذشته تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی اس 6 اج به عنوان بهترین گوشی سال 2015 میلادی انتخاب شدند و حالا باید دید که آیا گلکسی اس 8 به عنوان بهترین گوشی سال 2017 انتخاب خواهد شد یا کمپانی ژاپنی سونی با گوشی اکسپریا XZ Premium می‌تواند این لقب چند ساله را از سری کهکشانی سامسونگ بگیرد.

نظر شما در مورد پرچمدار آینده شرکت سونی، اکسپریا ایکس زد پریمیوم چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    در یک کلام عالیه

    پاسخ