;
coinex

تاریخ عرضه شیائومی Mi 6 مشخص شد؛ غول قدرتمند جدید چینی‌ها

طبق اطلاعات جدید، تاریخ عرضه گوشی شیائومی Mi 6 به همراه اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت افزاری آن منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاه دقیقتری به غول قدرتمند شرکت شیائومی برای سال 2017 داشته باشیم.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، شرکت چینی شیائومی هفته گذشته یکی از شلوغ‌ترین هفته‌های خود را پشت سر گذاشت و توانست از تراشه اختصاصی خود با نام پاینکن S1 و گوشی‌های هوشمند شیائومی می 5 سی، شیائومی ردمی 4 ایکس رونمایی کند؛ اما بسیاری از طرفداران این شرکت فعلا منتظر ورود گوشی پرچمدار شیائومی در سال 2017 میلادی یعنی شیائومی Mi 6 هستند.

طبق اطلاعات جدید، زمان معرفی و عرضه غول قدرتمند شرکت چینی شیائومی در 16 آوریل مصادف با 27 فروردین ماه خواهد بود؛ دقیقا چند روز بعد از معرفی اولین گوشی دنیا با پردازنده اسنپدراگون 835 یعنی سامسونگ گلکسی اس 8 که در این روزها اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است.

اگر اطلاعات منتشر شده در رابطه با زمان عرضه گوشی شیائومی می 6 صحت داشته باشد باید گفت که شیائومی می 6 اولین گوشی هوشمند از کشور چین خواهد بود که با پردازنده اسنپدراگون 835 وارد بازار خواهد شد.

گوشی شیائومی Mi 6، پرچمدار قدرتمند شرکت چینی شیائومی در سال 2017 میلادی قرار است با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و با قیمت بسیار مناسبی وارد بازار شود.

از جمله مشخصات فنی تلفن هوشمند شیائومی Mi 6 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با فرکانس استاندارد و اصلی، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع LCD همراه با شیشه 2.5D، دوربین قدرتمند همچون دوربین استفاده شده در گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم و بدنه سرامیکی اشاره داشت.

در مورد قیمت گوشی شیائومی می 6 باید گفت که این موبایل دارای 3 نسخه با سخت افزار و البته قیمت متفاوت خواهد بود. نسخه پایه این گوشی هوشمند همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در حدود 290 دلار و نسخه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن دارای قیمتی بالاتر نسبت به نسخه پایه است. همچنین گفتنی است که بهترین نسخه از شیائومی می 6 با 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و بدنه سرامیکی همچون شیائومی می 6، دارای برچسب قیمتی 362 دلار خواهد بود.

در هر صورت طبق اطلاعات جدید، گوشی شیائومی می 6 اگر با پردازنده اسنپدراگون 835 و با فرکانس استاندارد همچون موبایل هوشمند سامسونگ گلکسی S8 عرضه شود، باید بگوییم که یک گوشی هوشمند بالارده و بسیار خوش قیمت است و به احتمال بسیار زیاد لقب ارزان قیمت‌ترین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 835 را به خود اختصاص خواهد داد.

همچنین اگر بخواهیم برای آینده قیمت آن در ایران نیز تحلیلی داشته باشیم، باید بگوییم که گران قیمت‌ترین نسخه آن با قیمت گوشی شیائومی می نوت 2 که در حدود 2 میلیون و دویست هزار تومان است، برابری خواهد داشت.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر