;
coinex

آیا گوشی پرچمدار جدید ال‌ جی جی 6 با بدنه‌ پشتی شیشه‌ای براق به راحتی خش می‌افتد؟

گوشی پرچمدار جدید ال‌ جی جی 6گوشی پرچمدار جدید ال‌ جی جی 6 به تازگی در نمایشگاه MWC امسال به نمایش عموم درآمد. این گوشی با ارائه قابلیت های بسیاری، توجه علاقه مندان با به خود جلب کرده است. یکی از این ویژگی ها ضدخش بودن بدنه آن است. ما کنجکاو هستیم تا بدانیم که آیا این ویژگی درعمل نیز همین گونه خواهد بود یا نه. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ال‌جی جی 6 از بسیاری جهات به نوعی یک نوسازی کامل برای ال‌جی به شمار می‌رود. گوشی پرچمدار جدید ال‌ جی جی 6 شبیه به گوشی های سری قبل خود نبوده، دارای پشت‌ بدنه چرمی نیست و خب، بیشتر مد روز است. دارای قاب مستحکم فلزی و پشت‌شیشه ای بوده و با اینکه مانند طراحی‌های تلفن‌های دارای نمایشگر خمیده پیشین شرکت های سامسونگ و بعضی شرکت‌های دیگر نیست، اما همچنان ظاهر خوبی دارد.

اما با داشتن بدنه‌پشتی از جنس شیشه، بی‌شک شما این سوال را از خود خواهید پرسید که: آیا گوشی پرچمدار جدید ال‌ جی جی 6 با بدنه‌پشتی مشکی‌رنگ شیشه‌ای براق به راحتی خش می‌افتد؟ با تمامی این اوصاف، خیلی از مردم ترجیح می‌دهند تا گوشی آنها بدون هیچ قابی باشد و هیچکس دوست‌ندارد تا تلفن همراهش بعد از یک یا دو ماه پر از خش شود.

دیگران به تلفن های همراه خود آسیب زده و روی آن‌ها خش می‌اندازند، ولی شما مجبور به انجام اینکار نیستید

حالا اجازه دهید تا چاقویی را برداشته و برای تست تلفن جدید برند خودمان، سعی کنیم روی آن خشی بی‌اندازیم. به نظر نمی‌رسید کسی این ریسک را بپذیرد. ولی خب، فرد باجرات دیگری این‌کار را انجام‌داد و دیگر از آن زمان به بعد، روی دستگاه خود قاب نگذاشت. پس دیگر نیازی نیست که شما برای ارضای کنجکاویت خودتان، به گوشیتان صدمه‌ای واردکنید.

پاسخ این است که: خیر، به راحتی روی آن خش نمی‌افتد. حتی زمانی که تلاش‌کنید با چاقو نیز روی آن خش بیندازید، ناکام خواهیدماند. به یاد داشته‌باشید که ما درمورد بدنه‌پشتی شیشه‌ای این دستگاه صحبت می‌کنیم. گفته می‌شود که قراراست این دستگاه با شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت شود، درحالی که دوربین توسط شیشه گوریلا 4 پوشیده شده و دوربین جلویی، آنطور که گفته شده است، تا حد امکان نازک بوده و توسط شیشه گوریلا 3 محافظت می‌شود. پس بالاخره متوجه شدید که ال‌جی جی 6 به این راحتی خش‌نمی‌افتد. الان، امیدوار بودیم که می‌دانستیم چه زمانی ال‌جی شروع به فروش این دستگاه کرده و قیمت آن چقدر خواهد بود…

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر