;
coinex

بسته بندی جدید و ظاهر زیبا می‌تواند باعث فروش بیشتر محصولات شود

هنرمندی که نشان می‌دهد چطور با بسته‌بندی جدید می‌توان فروش بیشتری داشت

در خانه نوگرایان و افرادی که به ظواهر اهمیت می‌دهند، هرگز نمی‌توانید محصولاتی مثل Cap’n Crunch یا Slim Jims (دو برند امریکایی در زمینه‌ی مواد غذایی) را پیدا کنید. دلیلش چیست؟ هر چند که این محصولات از غذاهای مضر محسوب می‌شوند؛ اما هیچ ربطی به این قضیه ندارد، چون می‌بینیم که محصولات دیگری توسط این افراد، در عین مضر بودن خریداری می‌شود. از همه مهم‌تر، رنگ و ظاهر بسته بندی است؛ اگر ظاهر آن خوب باشد، قطعا بیشتر فروخته می‌شوند.

اما چه چیزی یک فرد را که به برند و ظاهر، بیش از کیفیت اهمیت می‌دهد، می‌تواند او را برای خرید ترغیب کند؟ با دیدن تصاویر زیر که توسط Dan Meth طراحی شده است، می‌بینید که چگونه محبوب‌ترین برندهای اسنک در ایالات متحده می‌توانند جذاب‌تر به نظر برسند. به سادگی می‌بینیم که بسته بندی، به راحتی می‌تواند نظر مشتری را عوض کند، هر چند که کیفیت بالایی وجود نداشته باشد.

Slim Jim

بسته بندی جدید Slim Jim

بسته‌ای که در سمت چپ می‌بینید، بسته بندی فعلی محصولات سوسیسی برند امریکایی، Slim Jim است. این ظاهر علاوه بر اینکه ترغیب کننده نیست، قیمت ارزانی را هم طلب می‌کند؛ اما در سمت راست، می‌بینیم که با بسته بندی جعبه‌ای و استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای که شاد نیستند، با محصولی بیش از یک اسنک طرف هستیم. البته این بسته بندی جدید برای راه‌یابی به خانه نوگرایان طراحی شده و البته فروش کلی را پائین می‌آورد، در عوض برای هر جعبه می‌تواند قیمت بالاتری را دریافت کند.

Twinkies

بسته بندی Twinkies

Cap’n Crunch

بسته بندی Cap’n Crunch

در بسته بندی سمت راست، در نگاه اول با یک محصول با کیفیت طرف هستیم که البته افراد بزرگسال را ترغیب می‌کند. بسته بندی سمت چپ بیشتر برای کودکان طراحی شده است.

Fruit By The Foot

بسته بندی Fruit By The Foot

بسته بندی سمت چپ با آنکه زیباست؛ اما چندان ترغیب کننده نیست؛ ولی در سمت راست، جعبه فلزی آن باعث شده تا با ارزش به نظر برسد و ظاهرش می‌تواند قیمت محصول را تا چند برابر بالاتر ببرد.

Nerds

بسته بندی Nerds

بسته بندی جدید سمت راست حتی حس بهتری از طعم را انتقال می‌دهد.

Four Loko

بسته بندی Four Loko

در نوشبدنی‌ها، بسته بندی جدید که شیشه‌ای است بهتر از بسته بندی فلزی جواب می‌دهد.

Dunkaroos

بسته بندی Dunkaroos

سادگی همیشه جواب می‌دهد.

.

منبع: boredpanda

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر