;
coinex

مسابقه مردمی ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران شروع شد

مسابقه مردمی ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران شروع شد
مسابقه مردمی ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران به منظور انتخاب بهترین عناوین از نگاه مخاطبان شروع شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مسابقه مردمی ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران برای انتخاب بهترین عناوین از نگاه مخاطبان شروع به کار کرده و قرار است که بهترین عناوین بازی‌های بومی با نظر مردم انتخاب شوند. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این مسابقه با حمایت ویژه‌ی شرکت ایرانسل برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان در مسابقه به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

سال گذشته در مسابقه‌ی مردمی جشنواره بیش از ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و در نهایت بازی «موتوری» توانست با کسب بیش‌ترین رای، غزال زرین بهترین بازی سال از نگاه مخاطب را از آن خود کند و حالا باید دید امسال با افزایش گیمرهای موبایلی و نظرهای کاربران کدام بازی می‌تواند غزال زرین بهترین بازی سال از نگاه مخاطب را از آن خود کند.

مسابقه مردمی ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای شروع شده است و کاربران می‌توانند با ارسال نظر خوددر جهت حمایت از بازی‌‎های بومی، در یک مسابقه شرکت کنند.

جالب است بدانید که در مسابقه‌ی مردمی امسال از ۱۸۷ بازی که به جشنواره ارسال شده است، ۱۰۳ اثر در مسابقه مردمی شرکت داده شده‌اند. علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه تا روز جمعه ۲۰ اسفند ماه فرصت دارند کد مربوط به هر بازی را از جدول زیر انتخاب کرده و به سامانه ۲۰۰۰۰۷۱۷ پیامک کنند.

لازم به ذکر است که به منظور قدردانی از ارسال نظر شرکت کنندگان، به ۲ نفر از شرکت‌کنندگان مسابقه به قید قرعه کنسول پلی‌استیشن ۴ (با گارانتی شرکت نارین) و به ۱۰ نفر دیگر مودم 3G/4G ایرانسل اهدا می‌شود.

گفتنی است که بازی سازان نیز می‌توانند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود از جمله صفحه اینستاگرام، کانال تلگرامی، ایمیل مارکتینگ و ارسال نوتیفیکیشن، از مخاطبان خود بخواهند که به بازی آن‌ها رای دهد تا شانس آن‌ها در مسابقه مردمی ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران افزایش یابد.

برای مشاهده کدهای بازی‌های منتخب در مسابقه مردمی ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران، اینجا کلیک کنید.

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر