;
coinex

گلکسی اس 8 سامسونگ بیش از 840 دلار قیمت خواهد داشت

گلکسی اس 8 سامسونگ

در چند ماه اخیر شاهد اخبار و شایعات مختلفی از گلکسی اس 8 سامسونگ بودیم. حال اخباری از قیمت این گوشی‌ها به گوش می‌رسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

خبرهای مربوط به گلکسی اس 8 سامسونگ در چند ماه گذشته معمولاً تیتر اخبار دنیای تکنولوژی بوده است. حدس و گمانه زنی های مربوط به ویژگی‌های این دستگاه تقریباً از زمان انتشار گلکسی اس 7 شروع شدند. با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که باید منتظر یک گوشی هوشمند خارق العاده از سامسونگ باشیم. علاوه بر اسکنر مردمک چشم، صفحه نمایش بدون گودی، پردازشگر اسنپدراگن 835 کوالکام، ویژگی‌های مختلف دیگری برای دوست داشتن گلکسی اس 8 در این گوشی وجود دارد.

در ساعات اولیه امروز، رونالد کواندت در توییتر خود اطلاعات جدیدی را در اختیار کاربران گذاشت. علاوه بر مشخص کردن تنوع رنگی این دستگاه، کواندت اعلام کرد که قیمت گلکسی اس 8 از 799 یورو و اس 8 پلاس از 899 یورو شروع خواهد شد. ما امیدوار بودیم که این قیمت‌ها فقط یک اشتباه تایپی باشند ولی منبع دیگری نیز صحت این قیمت‌ها را تأیید کرد.

موبایل فان، یک خرده فروش گوشی‌های هوشمند در انگلستان، اخیراً شروع به پیش فروش اس 8 و اس 8 پلاس کرده است، درحالی که خود شرکت سامسونگ هنوز به طور رسمی قیمت آن هارا اعلام نکرده بود. امکان اینکه این فقط یک حدس و گمانه زنی باشد بسیار زیاد بود تا اینکه جزئیات قیمت‌ها به طور رسمی از شرکت سامسونگ اعلام شد و با دیدن اینکه قیمت‌های اعلام شده توسط موبایل فان و کواندت کاملاً یکسان بود، باور اینکه همه این ها اتفاقی باشد برای همه کمی سخت شد.

برای روشن‌تر شدن قضیه، 799 یورو چیزی بالغ بر 842 دلار آمریکا خواهد بود. گلکسی اس 7 در ابتدا با قیمت حدوداً 600 دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسید، با این حال اگر این قیمت‌ها درست باشند بایستی در انتظار یک گوشی هوشمند بسیار گران‌تر از چیزی که تا به حال از این کمپانی دیده‌ایم، باشیم. با داشتن یک اس 8 شما از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهید شد که این مقدار در اس 7 کمتر (32 گیگا بایت) بود، اما حتی با این ویژگی هم قیمت اعلام شده قدری بالا است و رقابت این گوشی هوشمند گران قیمت در بازار تکنولوژی با سایر گوشی‌هایی که با قیمت بسیار کم (مثلاً 400 دلار) ویژگی‌های در خور توجهی دارند، دیدنی خواهد بود.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر