;
coinex

جیم برودبنت به سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت خواهد پیوست

جیم برودبنت به سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت خواهد پیوستسال گذشته شبکه تلویزیونی آمریکایی HBO اعلام کرد که جیم برودبنت (Jim Broadbent) هنرپیشه برنده جایزه اسکار، نقشی بسیار تاثیرگذار در فصل 7 سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت که به زودی از این شبکه پخش می‌گردد، خواهد داشت. تصویر زیر که در حین فیلم از جیم برودبنت گرفته شده است، نشان می‌دهد که او در نقش یک استاد میانسال به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 جیم برودبنت درباره‌ی نقشی که در این سریال دارد گفت:

من در این سریال به عنوان یک استاد حاضر خواهم بود، یک استاد ارشد و زبده!

 برودبنت همچنین گفت که او در 5 قسمت از سریال بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. وی در این مورد اضافه کرد:

من در هر 5 قسمت از این سریال نقش تاثیرگذاری را ایفا خواهم کرد.

جیم برودبنت به سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت خواهد پیوست

لازم به ذکر است که او در چند صحنه با جان بردلی، که در این سریال به عنوان سم تارلی ایفای نقش می‌کند، هم‌بازی خواهد بود. در رابطه با جیم برودبنت باید گفت که او یک بازیگر کهنه‌کار و باتجربه‌ی انگلیسی است و در سری فیلم‌های هری پاتر با نقش هوریس اسلاگهورن بازی کرده است و در سال 2001 بخاطر بازی در فیلم Iris برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

شایعه‌هایی مبنی بر پخش فصل 7 این سریال در ماه ژوئیه (تیر ماه) به گوش می‌رسد و طبق صحبت‌های عوامل این سریال، فقط یک فصل دیگر بعد از فصل 7 ساخته می‌شود؛ اگرچه ممکن است اتمام فصل 8، مهر خاتمه‌ای برای این سریال پرطرفدار نباشد، زیرا سازندگان بازی تاج و تخت در مورد اسپین آف (واگذاری حقوق به شخص دیگر) این سریال صحبت‌هایی کرده اند.

جیم برودبنت به سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت خواهد پیوست

اسپین آف یا Spin off به معنای آن است که یک سریال، مالکیت فکری خود را به شخص یا سازمانی دیگر واگذار کند و یا حتی می‌تواند به عنوان یک زیر مجموعه از سریال مادر یا اصلی شروع به کار کند. از دیگر ویژگی‌های این نوع از سریال‌ها می‌توان گفت با داستانی مثل داستان سابق خود اما با نامی جدید، و عوامل و بازیگرانی به غیر از آنهایی که در سریال سابق حضور داشتند ادامه پیدا می‌کند؛ که ممکن است عوامل و بازیگران سریال گذشته نیز همچنان در این سریال جدید حضور داشته باشند.

سریال The Walking dead نمونه‌ای از سریال‌هایی است که اسپین آفِ آن با نام Fear the Walking dead در حال ساخت است؛ طوری که بازیگران آن و حتی عوامل سازنده‌ی آن تغییر کرده‌اند. البته باید امیدوار باشیم که اسپین آف سریال بازی تاج و تخت همچنان محبوبیت جهانی خود را حفظ کند.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر