;
coinex

جزئیات بیشتری از مشخصات دوربین و نمایشگر گوشی شیائومی می 6 منتشر شد

گوشی شیائومی می 6 در آوریل آینده (فروردین) راه اندازی خواهد شد.

تا به حال بسیاری از اطلاعات و مشخصات پرچمدار بعدی شیائومی منتشر شده و جزئیات بیشتری نیز در راه هستند. بنابر اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، گوشی شیائومی می 6 به آخرین نسخه‌ی سنسور سونی به نام Sony IMX400 مجهز خواهد شد. گزارشات اخیری که در این باره منتشر شده بود، از مجهز شدن گوشی شیائومی می 6 به دوربین IMX386 سونی خبر می‌داد؛ اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این مشخصات تغییر کرده اند. لازم به ذکر است که اگر گوشی شیائومی می 6 ، حقیقتا با سنسور IMX400 همراه باشد، بسیار شگفت آور خواهد بود؛ چرا که کمپانی سونی به طور معمول، بهترین سنسورها را در گوشی های سونی تعبیه می‌کند.

بنابر اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، گوشی شیائومی می 6 به آخرین نسخه‌ی سنسور سونی به نام Sony IMX400 مجهز خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی می 6

اخبار دیگری که اخیرا منتشر شده، از راه اندازی گوشی شیائومی می 6 در دو اندازه‌ی مختلف نمایشگر خبر می‌دهد. جدیدترین پرچمدار شیائومی در دو اندازه ی 5.15 اینچ و 5.7 اینچ عرضه خواهد شد. علاوه بر تفاوت در اندازه‌ی نمایشگر، این دو نسخه از شیائومی می 6 در طراحی های متفاوتی نیز ظاهر خواهند شد. گفته می‌شود که نسخه‌ی بزرگ تر با دوربین دوگانه همراه خواهد بود که ظاهری شبیه به گوشی آیفون 7 پلاس خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود که ضخامت این گوشی هوشمند، 8 میلی متر خواهد بود. از دیگر مشخصات منتشر شده می‌توان به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی، رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 32 گیگابایتی اشاره کرد. نسخه‌ی بزرگ تر که در حال حاضر با نام شیائومی می 6 پلاس شناخته می‌شود، با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی همراه خواهد شد. هر دو نسخه از تراشه‌ی اسنپ دراگون 835 با بالاترین فرکانس بهره مند می‌شوند. گفته می‌شود که گوشی شیائومی می 6 با قیمت 1999 یوان معادل 289 دلار و نسخه ی پلاس آن با قیمت 2499 یوان مدل 360 دلار فروخته خواهند شد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر