;
coinex

سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017 در آزمایش‌های عمر باتری شگفت انگیز ظاهر شد

گلکسی ای 3 2017

باتری گوشی سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017 همانند دیگر گوشی‌های جدید، مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی جدید گلکسی ای 3 (Galaxy A3) جدیدترین و کوچک‌ترین عضو گوشی‌های سری A به شمار می‌رود. این گوشی از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با حاشیه قاب کم برخودار است. اگرچه این دستگاه از آیفون 7 کوچک‌تر است، اما با این حال دارای قابلیت‌های چشمگیری همچون طراحی بدنه شیشه و فلز شیک، گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب، رابط کاربری جدید سامسونگ و بسیاری موار دیگر است.

سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017 از یک باتری 2350 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. شاید در نگاه اول کوچک به نظر برسد؛ اما بهتر است یادآوری کنیم که این دستگاه از صفحه نمایش اچ دی و پردازنده جدید و کارآمد سامسونگ، یعنی اگزینوس 7870 برخوردار است. با تمام اخبار منتشر شده از عمر باتری خارق العاده گلکسی ای 5، کنجکاوی راجع به عمر باتری این دستگاه کوچک‌تر، بیشتر شده است.

برای این کار آزمایشی روی این گوشی صورت گرفته است. صفحه نمایش روی درصد روشنایی مشخصی قرار گرفته که برای استفاده در مکان‌های داخلی مناسب است و این تست، کارکرد معمولی این گوشی هوشمند را بررسی می‌کند.

سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017

خبر خوب این است که سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017 نه تنها این تست را با موفقیت پشت سر گذاشته، بلکه در میان دستگاه‌هایی قرار گرفت که عمر باتری بسیار بالایی دارند. درواقع می‌توان گفت که این دستگاه کوچک دارای یک ابر باتری است. باتری این دستگاه 11 ساعت و 4 دقیقه دوام آورد که 10 درصد از سری‌های قبلی خود بهتر بود. این نتایج بسیار شگفت انگیر هستند، زیرا دستگاه‌هایی مانند گلکسی اس 7 تنها 6 ساعت و 37 دقیقه دوام آورده‌اند و گوشی‌های پرطرفدار دیگری مانند گوگل پیکسل و آیفون 7 نیز در این تست بیشتر از 8 ساعت ادامه حیات ندادند.

باید به سامسونگ برای بدست آوردن چنین کارایی از باتری 2350 میلی‌آمپر ساعتی تبریک گفت، زیرا این مقدار عمر باتری نه تنها وابسته به سخت افزار مناسب است بلکه به چینش نرم افزارهای درست کنار هم نیز بستگی دارد. شما حتی قادر خواهید بود با استفاده از برنامه‌های متفاوت سامسونگ برای افزایش طول عمر باتری، این زمان را حتی افزایش دهید.

سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017

یک موضوع مهم دیگر در خصوص باتری در یک تلفن همراه، مدت زمان شارژ شدن آن است. گوشی گلکسی ای 3 سامسونگ با تکنولوژی شارژ سریع ارائه نشده است؛ هرچند با توجه به باتری کوچک‌ آن، نیازی هم به این کار نبوده است. این باتری در مدت زمانی کمتر از 2 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. با اینکه باتری این گوشی در مدت زمان بیشتری نسبت به گوشی‌های گلکسی ای 5 جدید سامسونگ شارژ می‌شود؛ اما همچنان از گوشی‌هایی مانند گوگل پیکسل کمتر است و این جایگاه خوبی برای این محصول جدید به شمار می‌رود.

علی‌رغم اینکه سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017 ، گوشی کوچکی است: اما وقتی راجع به زمان شارژ و عمر باتری صحبتی به میان بیاید، این دستگاه تبدیل به یک گوشی قدرتمند می‌شود و این موضوعی است که برای هر دستگاه تلفن همراهی می‌تواند یک نقطه قوت باشد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر