;
coinex

آخرین اخبار از گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

مینگ چی کو، تحلیلگر KGI Securities، آخرین اخبار از مشخصات گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را فاش کرده است.

مینگ چی کو، تحلیلگر KGI Securities، آخرین اخبار از مشخصات گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را فاش کرده است.

این تحلیلگر که اغلب اطلاعات مربوط به محصولات کمپانی اپل را منتشر می‌کند، این بار به سراغ گوشی های پرچمدار سامسونگ آمده و آخرین اخبار مربوط به تاریخ عرضه، نسخه های رم، مود دسکتاپ، تنوع رنگ و غیره را فاش کرده است.

بنابر اطلاعاتی که توسط این تحلیلگر منتشر شده، گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در دو مدل راه اندازی می‌شود. گوشی گلکسی اس 8 از صفحه نمایش 5.8 اینچی برخوردار می‌شود؛ در حالیکه گوشی گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی همراه خواهد بود. گفته می‌شود که نمایشگر هر دو دستگاه از WQHD و رزولوشن 2960 در 2400 پیکسل پشتیبانی خواهد کرد. مینگ چی کو همچنین اضافه کرد که هر دو گوشی پرچمدار سامسونگ از صفحه نمایش های خمیده برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برخوردار شود؛ این در حالیست که یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس در نظر گرفته شده است.

این تحلیلگر مدعی شده است که گوشی های سامونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در آمریکا، ژاپن و چین به تراشه‌ی اسنپ دراگون 835 مجهز خواهند شد. کاربران پرچمداران سامسونگ در آسیا و اروپا از دستگاه هایی بهره مند می‌شوند که به تراشه‌ی اگزینوس 8895 مجهز شده است.

سایر مشخصات گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

شایعاتی که از چند ماه قبل تا به حال به گوش می‌رسند، از مجهز بودن این دو پرچمدار سامسونگ به رم 4 گیگابایتی خبر می‌دهند. با اینحال، مینگ چی کو مدعی شده که کمپانی سامسونگ قصد دارد در کشورهایی مثل کره جنوبی و چین که بازار حساسی نسبت به مشخصات رم و حافظه دارد، گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود را با رم 6 گیگابایتی عرضه کند.

این تحلیلگر مدعی شده است که به خاطر “طراحی نابالغ دوربین دوگانه ISP”، گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از این تنظیمات برخوردار نخواهند بود. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی همراه شوند. گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از پورت USB نوع C برخوردار نبودند؛ این در حالیست که گفته می‌شود گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به این پورت مجهز خواهند شد. مینگ چی کو نیز بر این اساس پیش بینی کرده که کاربران این گوشی های هوشمند در آینده می توانند با استفاده از پورت های تبدیل، از مود دسکتاپ این گوشی ها نیز بهره مند شوند.

تاریخ عرضه‌ی گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

گزارشات اخیر از راه اندازی این دو دستگاه در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) خبر می‌دهند. اما مینگ چی کو پیش بینی کرده است که این دو گوشی هوشمند از 21 آوریل در دسترس خواهند بود. کمپانی سامسونگ قصد دارد طی رویدادی که در 29 مارس (9 فروردین) برگزار می شود، از پرچمداران خود رونمایی کند.

انتظار می‌رود که این پرچمداران سامسونگ در گزینه های رنگی طلایی، نقره ای، مشکی روشن، مشکی مات، آبی، صورتی و ارغوانی عرضه شوند.

بنابر پیش بینی مینگ چی کو، 40 تا 50 میلیون واحد از این دو دستگاه عرضه خواهد شد. این میزان به طور قطع از عرضه ی 52 میلیون واحدی گوشی گلکسی اس 7 در سال 2016 کمتر است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر