;
coinex

رئیس اتاق اصناف ایران: مشکل امنیتی اسنپ باید حل شود تا مجوز بدهیم!

رئیس اتاق اصناف ایران طی یک نشست خبری نگاهی به اپلیکیشن اسنپ داشته است و اعلام کرده است که برای دریافت مجوز باید مشکل امنیتی اسنپ حل شود.
امروز رئیس اتاق انصاف ایران، علی فاضلی طی یک نشست خبری و با حضور جمعی از اصحاب رسانه در مورد فعالیت اسنپ و تپ سی به عنوان سیستم‌های در خواست آنلاین تاکسی در کنار برخی موضوعات اقتصادی صحبت کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به گزارش خبرنگار تکرا، علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران در نشست خبری پایان سال اتاق اصناف ایران در رابطه با اقتصاد صحبت کرد اما گریزی نیز به اسنپ و تپ سی به عنوان سیستم‌های پرطرفدار درخواست آنلاین تاکسی داشت. فاضلی در رابطه با اسنپ گفت:

مشاغل نوین در جامعه باید گسترش یابد، در حال حاضر ما بیش از 200 تقاضا برای کسب مجوز مشاغل نوین داشتیم که پرونده آنها رسیدگی شده و پروانه این مشاغل هم صادر شده است اما فقط دو شرکت اسنپ و تپ سی در مسیر دریافت پروانه دارای مشکلاتی شدند.

فاضلی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

رئیس اتاق اصناف ایران طی یک نشست خبری نگاهی به اپلیکیشن اسنپ داشته است و اعلام کرده است که برای دریافت مجوز باید مشکل امنیتی اسنپ حل شود.

شرکت تپ سی هنوز پرونده‌اش کامل نشده است ولی پرونده اسنپ در حال کامل شدن است که یک بحث امنیتی دارد که باید حل شود.

علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران خاطر نشان کرد که ما از مشاغل نوین حمایت می‌کنیم و بقیه مشاغل هم که به صورت سنتی هستند باید به این سمت و سو حرکت کنند. همچنین کاملا روشن است که موضوع مدرنیته مقابل با کسب و کارهای سنتی است و این باعث می‌شود تا کار کمی سخت باشد اما برای مهاجرت از حالت سنتی به مدرن نیاز به زمان و آموزش، بودجه و اعتبار و فراهم شدن زیرساخت ها دارد که در عرض یکی دوسال محقق نمی‌شود .

رئیس اتاق اصناف ایران در رابطه با ادعاهای شرکت تاکسیرانی تهران گفت:

اتحادیه تاکسیرانی درخواست بسته شدن شرکت‌های اسنپ و تپ سی را داده بود که با مخالفت مواجه شد و اعلام کردیم که باید مانند شرکت‌های نوین از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنند که آنها نیز با یک نرم افزار جدید با نام کارپینو به سمت این موج جدید رفته‌اند و با تکنولوژی در حال همگام شدن هستند.

جالب است بدانید  که علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران هنوز به صورت آشکار مسئله مشکل امنیتی در اپلیکیشن درخواست آنلاین تاکسی کرایه را اعلام نکرده است اما با توجه به وضعیت این نرم افزار احتمالا این موضوع به ثبت و مکانیزه بودن ناوگان و امنیت مسافران مربوط می‎‌شود که تا به امروز هیچ مشکلی را نداشته است اما همواره یکی از نگرانی‌های برخی کاربران، شرکت تاکسیرانی تهران و اتاق اصناف ایران بوده است.

نظر شما در مورد صحبت‌های ریاست اتاق اصناف ایران چیست؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مشکل امنیتیش چیه؟! متوجه نشدم دقیقا

    پاسخ