;
coinex

گوشی شیائومی ردمی نوت 4 مجهز به رم 4 گیگابایتی به زودی راه اندازی خواهد شد

گوشی شیائومی ردمی نوت 4 مجهز به رم 4 گیگابایتی، فردا راه اندازی می‌شود.

کمپانی شیائومی، گوشی های سری ردمی را به عنوان موبایل های مقرون به صرفه معرفی کرده که عملکردی به مراتب بهتر از سایر رقبای خود دارد؛ گوشی شیائومی ردمی نوت 4 نیز نمونه‌ی بارز این ادعاست. تا به امروز، تنها می‌توانستیم نسخه‌های رم 3 گیگابایتی را بهترین گزینه‌ی موجود در میان گوشی های هوشمند مقرون به صرفه بدانیم؛ اما شیائومی قصد دارد با راه اندازی گوشی شیائومی ردمی نوت 4 با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی 64 گیگابایتی در فروشگاه های آنلاین، این موضوع را تغییر دهد.

وشی شیائومی ردمی نوت 4 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی برخوردار شده است.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 4

این مدل که Exclusive Version نام دارد، تنها از آپگرید رم و حافظه برخوردار شده و سایر مشخصات، همانند نسخه‌ی معمولی این دستگاه خواهد بود. گوشی شیائومی ردمی نوت 4 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی برخوردار شده است. یک تراشه‌ی Helio X20 با فرکانس 2.1 GHz نیز وظیفه‌ی پردازش این گوشی هوشمند را به عهده دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، باتری 4100 میلی آمپر ساعت و جایگاه نصب دو سیمکارت اشاره کرد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 4 با قیمت 1399 یوان معادل 200 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. گوشی نامبرده در گزینه های رنگی مشکی روشن و آبی کمرنگ عرضه خواهد شد.

هنوز از تاریخ عرضه‌ی جهانی این دستگاه اطلاعاتی در دست نیست.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر