;
coinex

مسابقه‌ای برای یادگیری!

مسابقه‌ای برای یادگیری!
با نزدیک شدن به نوروز و شروع سال جدید، بسیاری از شرکت‌ها برای معرفی خدمات خود به مردم از راه اجرای طرح‌های خلاقانه و فرصت را غنیمت می‌شمارند. در این میان، فرانش به مناسبت فرا رسیدن سال 96، مسابقه‌ای را با نام «عیدی دانش» آغاز کرده است.

محمد رشیدی، مدیرعامل فرانش دراین خصوص، عیدی دانش را فرصت خوبی برای استفاده از تعطیلات نوروزی عنوان کرد. وی گفت: «در عیدی دانش، ما امکانی را در نظر گرفته‌ایم تا به کمک آن، کاربران بتوانند به دوستان خود اعتبار شگفت‌انگیز عیدی دهند که بخشی از آن هدیه فرانش خواهد بود. به این ترتیب کاربران برای دوستان و نزدیکان خود فرصتی بوجود می‌آورند که از خدمات فرانش برای افزایش سطح علمی خود استفاده کنند».

به گزارش روابط عمومی فرانش، طرح عیدی دانش، با هدف افزایش بهره‌وری علمی ایرانیان از تعطیلات نوروزی با اجرای یک مسابقه، کار خود را از 21ام تا 30 اسفند ماه برای حضور علاقه‌مندان آغاز می‌کند. فرانش در این طرح با درنظرگیری قابلیت‌های متعدد، فرصتی وسوسه‌انگیز را برای کاربران خود ایجاد کرده تا به تماشای دوره‌های آموزشی بیشتر بپردازند و همچنین آن را به دوستان خود معرفی کنند.

 همه برنده‌اند بعضی برنده‌تر!

ارزش‌های فرانش از ابتدا براساس افزایش مهارت و تخصص هم‌وطنان تعیین شده است و در نتیجه جدای از 96 جایزه ویژه‌ای که برای برندگان این مسابقه درنظر گرفته شده، سایرین هم با امکان خرید دوره‌های آموزشی جدید همراه با تخفیف و افزایش سطح علمی خود، در اصل باز یک برنده به حساب می‌آیند.

جوایز ویژه‌ای که فرانش برای شرکت در این مسابقه درنظر گرفته به ترتیب برای نفرات نخست تا 96ام به این شرح است:

نفر اول، یک دستگاه گوشی تلفن همراه اپل آیفون SE با ظرفیت داخلی 64 گیگابایت

نفر دوم، لپ‌تاپ ایسر کلادبوک 11 با مشخصات فنی A

نفر سوم، دوربین دیجیتال سامسونگ مدل DV101

و نفرات بعدی:

10 عدد پاوربانک کوئیک شارژ 2 شیائومی با عمر 10000 میلی‌آمپر

20 عدد دست‌بند هوشمند گامشمار شیائومی

3 عدد شارژ فرانش به ارزش 50 هزار تومان

10 عدد شارژ 30 هزار تومانی و 20 عدد شارژ 20 هزار تومانی فرانش

نحوه شرکت در مسابقه «عیدی دانش»

عیدی دانش برخلاف طرح‌ قبلی این وب‌سایت آموزشی که به مناسبت روز یادگیری دیجیتال برگزار شد، قرعه‌کشی نیست و کاربران تنها براساس امتیازی که در حساب کاربری خود دارند، می‌توانند به جوایز دسترسی بیابند. برای کسب امتیاز چندین راه وجود دارد. روش نخست، ثبت نام در دوره‌های آموزشی جدید است. کاربران با شرکت در هر دوره، به نسبت قیمت آن بین یک تا سه ستاره امتیاز می‌گیرند. راه دوم، شرکت در آزمون نهایی برخی دوره‌ها و پاسخ به سوالات صحیح است. هرچه تعداد پاسخ‌های درست بیش‌تر باشد، امتیاز بیشتری نیز به شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد.

دو راه بعدی کسب امتیاز، دقیقا به علت نام‌گذاری این مسابقه ارتباط دارد. کاربران فرانش با توجه به زمان‌بندی «عیدی دانش» در آستانه آغاز سال جدید، می‌توانند به عنوان یک حرکت خلاقانه و ارزشمند، دوستان خود را به این مسابقه دعوت کنند یا به آن‌ها اعتبار یا شارژ فرانش دهند تا با شرکت در دوره‌های آموزشی، سطح علمی دوستانشان نیز افزایش یابد.

در صورت شرکت هر کدام از افراد دعوت شده به مسابقه، امتیازی به کاربر تعلق گرفته و همچنین با خرید شارژ برای دوستانانشان از 30 درصد تخفیف و امتیازات بیشتر در مسابقه بهره‌مند می‌شوند.

محمدی رشیدی در مورد این مسابقه، اضافه کرد: «در حال حاضر بیش از 180 هزار دقیقه آموزش ویدئویی در قالب بیش از 1650 دوره آموزشی در فرانش وجود دارد. این حجم از مجموعه‌های آموزشی، امکان مناسبی را بوجود آورده تا ایرانیان بتوانند در حوزه تخصصی و مورد علاقه خود، به یادگیری مهارت‌های جدید اقدام کنند».

او با اشاره به نزدیکی فصل بهار گفت: «فصل بهار در بین متخصصین منابع انسانی، به فصل استخدام معروف است، عیدی دانش فرصتی است تا افراد جویای کار با شرکت در دوره‌های آموزشی به افزایش مهارت‌های خود و افزایش شانس خود برای رسیدن به فرصت‌های شغلی بهتر استفاده کنند».

[author title=”فرانش” image=”https://techrato.com/wp-content/uploads/2017/01/Faranesh-Logo-Techera.png”]پایگاه آموزشی فرانش، مرجع تولید و انتشار ویدیوهای آموزشی به زبان فارسی است. تولیدکنندگان محتوای ویدیویی می توانند در پلتفرم فرانش، محتوای آموزشی خود را به اشتراک گذاشته و کسب درآمد کنند. همچنین کاربران نیز به راحت ترین شکل ممکن می توانند با استفاده از دوره های این سایت، آموزش های مورد نیاز خود را فراگیرند.[/author]

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر