;
coinex

90 روز اول شروع یک کسب و کار چگونه خواهد بود؛ چطور برای آن آماده شویم؟

90 روز اول شروع کسب و کار چگونه خواهد بود، چطور برای آن آماده شویم؟

پروسه شروع یک کسب و کار شامل مسائل کلیدی است که از انتخاب یک نام مناسب گرفته، تا گزینش یک ساختار تجاری و چیزهای دیگر را در بر می‎گیرد. 90 روز اول کسب و کار برای پایه ریزی موفق و بقای برند و تجارت شما در طولانی مدت مهم است. برای یک شروع خوب، مطالعه دانستنی‌های لازم در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

اولین مشتریانتان را بدست آورید

تا زمانی که مشتری نداشته باشید، نمی‌توانید بگویید که صاحب یک کسب و کار هستید. اگر در شروع کسب و کار و استارتاپ‌تان مشتری نداشتید، جذب آن را در اولویت کارهایتان قرار دهید.

برای جذب مشتری روابطتان را با آن‌ها گرم نگه دارید. کسانی که شما را می‌شناسند، می‌خواهدن شما را موفق ببینند و در مواقع ضروری به شما رجوع خواهند کرد.

ماهرانه فروش بفروشید

واضح است که فروش برای موفقیت کسب و کار مهم است. عملکر یک کسب و کار اغلب با فروش رابطه مستقیم دارد و با کاهش آن، عملکرد شرکت هم کاهش می‌یابد. در طول هفته، زمان منظمی را برای یادگیری و بکار بردن مهارت‌های فروش در کسب و کارتان صرف دهید. این باور را فراموش کنید که بازاریابی عامل فروش است. بازاریابی جنبه‌ای جداگانه از فروش دارد. در واقع بازاریابی باعث ایجاد علاقه برای اتصال مخاطب به شرکت می‌شود. زمانی که با مشتری در یک سو قرار گرفتید، از مهارت‎های فروش استفاده کنید و معامله را به انجام برسانید.

از منافع بهره ببرید

درآمد حاصل از فروش، خط بالایی نمودار گزارشات مالی را نشان می‌دهد و سود شما در خاط پائین آن است. اگر سودی وجود نداشته باشد، کسب و کارتان با شکست مواجه می‌شود. هزینه‌های وارد بر کسب و کارتان را بدانید و بر پول‌سازی تمرکز کنید. برای برخی از کسب و کارهای مشخص، سود مطیعی از هزینه‌های کسب و کار است. برای مشخص کردن زمان سوددهی تجارتتان، گزارشات مالی را اجرایی کنید.

قیمت را بسنجید

در ابتدای شروع کسب و کار ، شاید درباره‎ی قیمتی که بتواند سودبخش باشد فکرهایی کنید. در 90 روز اول کسب و کار، این فکرهای شما در بازاری که کار می‎کنید با چالش مواجه خواهد شد. به استراتژی قیمت گذاری نگاهی نزدیک بیندازید و حواستان باشد با خطرهای پیشنهاد قیمت پائین رو به رو نشوید.

هدف‌های دوره‌ای تعیین کنید

راه اندازی یک کسب و کار، زمان‌بر و پر استرس است. باید مهارت‌های متعددی یاد بگیرید و سیستم‌های متعددی برای اجرا داشته باشید. انجام اهداف روزانه کار آسانی است. کارافرینان موفق می‎دانند که دیدن آینده شرکت و داشتن یک برنامه‌ی 90 روزه با اهداف و آینده‌بینی، می‌تواند معنی تفاوت بین شکست و بقا را نشان دهد.

نوع شخصیت کسب و کارتان را بدانید

تیپ شخصیتی کسب و کار شما از شخصیت و ویژگی‌های شما نشات می‌گیرد که با نیازهای کسب و کار ترکیب شده است. اگر شخصیت کسب و کارتان را بهتر بفهمید، می‌توانید بهترین نقش را در شرکت‌تان ایفا کنید.

از خودتان تقدیر کنید

شروع کسب و کار مثل پرتاب یک موشک به فضاست. مقدار انرژی برای غلبه بر نیروی جاذبه زمین باید بسیار زیاد باشد اما هنگامی که از اتمسفر خارج شد، انرژی لازم کاهش می‌یابد. مقدار انرژی لازم برای شروع کسب و کارتان را بشناسید و پس از آن به استراحت بپردازید. با استراحت، انگیزه شما افزایش می‌یابد و برای 90 روز بعدی آماده می‌شوید.

اگر برای شروع 90 روز اول داشتن کسب و کار خودتان آماده هستید، از این لیستی که خواندید استفاده کنید و کار خود را آغاز کنید.

.

منبع: thebalance

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر