;
coinex

موبایل هواوی پی 10 لایت سه هفته بعد از پیش فروش آن، رسما معرفی شد

موبایل هواوی پی 10 لایت سه هفته بعد از پیش فروش آن، رسما معرفی شد

پیش فروش موبایل هواوی پی 10 لایت مدتی قبل آغاز شد و سرانجام روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و روز گذشته شرکت هواوی سومین و آخرین تلفن همراه خود را از سری پی 10 رسما معرفی کرد، این گوشی هواوی پی 10 لایت (P10 Lite) نام دارد. جالب است که این خبر رسمی، سه هفته بعد از شنیدن خبر پیش فروش این دستگاه توسط یک خرده فروش هلندی، منتشر شد. اندکی بعد سایر خرده فروش‌های اروپایی نیز پیش فروش این دستگاه را شروع کردند.

با وجود تمام بی اعتنایی‌ها به سؤالات متداول کاربران راجع به این دستگاه، دیروز هواوی با اعلام اینکه موبایل هواوی پی 10 لایت در انگلستان موجود خواهد بود، آن را رسما تأیید کرد. در انگلستان نیز پیش خریدها از دیروز شروع شدند؛ ولی درست مانند سایر محصولات سری هواوی پی 10 به جز محل پیش خرید، هیچ اطلاعات دیگری از آن اعلام نشده است.

هواوی پی 10 لایت 29 مارس (9 فروردین) عرضه خواهد شد و قیمت آن 299 پوند (حدودا 370 دلار) خواهد بود. این دستگاه اکنون برای پیش خرید در Carphone Warehouse، EE و Vodafone در رنگ‌های طلایی و مشکی موجود است.

گوشی هواوی P10 Lite یک دستگاه میان‌رده است که در بدنه یک گوشی بالا رده با مقدار کمی تغییر، گنجانده شده است. برجسته‌ترین ویژگی آن، سنسور پشتی برای اسکنر اثر انگشت بوده که درست شبیه دستگاه‌های سری پی 9 طراحی شده است. این گوشی شامل تراشه کرین 658 و 4 گیگابایت حافظه رم است. دوربین پشتی برخلاف هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس مدل کلاسیک تک سنسور 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن 8 مگاپیکسل است.

نمایشگر هواوی پی 10 لایت یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی (1920 × 1080 پیکسل) است و از تکنولوژی جالب هواوی یعنی حس ضربه (Knuckle Sense) استفاده می‌کند که با سایر تکنولوژی‌های ضربه‌‌ای پیشین متفاوت است و برای تعدادی میانبر مناسب استفاده می‌شود.

این تلفن همراه از آخرین رابط کاربری EMUI 5.1 استفاده می‌کند که شامل تعدادی عملکرد جدید است. در آخر، باتری آن 3000 میلی‌آمپر ساعت است و توانایی استفاده از تکنولوژی شارژ سریع خود هواوی را دارد. جالب است که این دستگاه هنوز در سایت رسمی هواوی قرار نگرفته است.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر