;
coinex

فروش ال جی G6 در مالزی آغاز شد + قیمت و زمان عرضه در بازار ایران

گوشی ال جی G6 بعد از کره جنوبی حالا وارد بازار کشور مالزی شده است و به زودی وارد بازار خاورمیانه خواهد شد. ال جی G6 در اردیبهشت وارد بازار ایران خواهد شد.
گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۷ شرکت ال جی یعنی گوشی هوشمند ال جی G6 بعد از بازار کشور کره جنوبی حالا وارد بازار کشور مالزی شده است و این گوشی به زودی وارد بازارهای بیشتری همچون بازار خاورمیانه و در آینده‌ای نزدیک وارد بازار کشور ایران خواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، گوشی جدید و پرچمدار شرکت  ال جی از سری G یعنی ال جی G6 در نمایشگاه  MWC 2017 به صورت رسمی معرفی شد و بعد از مدتی وارد کشور مبدا یعنی کره جنوبی شد که توانست فروش بسیار خوبی را کسب کند اما حالا این گوشی هوشمند وارد بازار کشور مالزی به عنوان دومین کشور میزبان این اسمارت فون پرچمدار شده است.

گوشی ال جی G6 بعد از کره جنوبی حالا وارد بازار کشور مالزی شده است و به زودی وارد بازار خاورمیانه خواهد شد. ال جی G6 در اردیبهشت وارد بازار ایران خواهد شد.

گوشی ال جی G6 در کشور مالزی با رنگبندی مشکی، سفید و نقره ای  در فروشگاهی با نام  DirectDبا قیمت 3899 رینگیت (واحد پول کشور مالزی) معادل با 880 دلار آمریکا درحال فروش است که قیمت مناسبی برای این گوشی پرچمدار و قدرتمند به شمار می‌رود اما مشخص نیست که این گوشی نسخه حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی است و آیا دارای DAC چهارگانه و شارژر بی‌سیم است یا خیر چرا که قیمت مدل‌های این گوشی متفاوت است.

گوشی ال جی G6 قرار است در 22 ماه ماه مارس مصادف با دوم فروردین ماه به صورت رسمی وارد بازار اسرائیل (خاورمیانه) شود. همچنین ال جی G6 در تاریخ 28 ماه مارس مصادف با هشتم فروردین ماه وارد بازار ایلات متحده و در تاریخ 7 آوریل مصادف با هجدهم فروردین ماه به صورت رسمی وارد بازار کشور کانادا خواهد شد.

گفتنی است که طبق اطلاعیه دفتر رسمی شرکت ال جی در ایران انتظار داریم که این گوشی در اوایل اردیبهشت ماه سال 96 با قیمتی در دو نسخه ۳۲ گیگابایتی بدون DAC و شارژ بی‌سیم  (نسخه پایه) و نسخه ۶۴ گیگابایتی مجهز به DAC چهارگانه و بدون شارژ  با قیمتی در حدود 2 میلیون و سیصد تا 2 میلیون و  پانصد هزار تومان وارد بازار کشورمان شود. لازم به ذکر است که برای ال جی G6 نیز پیش فروشی همچون LG G5 و LG V20 با هدایایی ویژه و قیمت مناسب به تعداد در نظر گرفته شده است که به زودی خبرهای بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

بخوانید: گوشی ال‌جی G6 در اردیبهشت ماه وارد بازار ایران خواهد شد + قیمت

گوشی ال جی G6 بعد از کره جنوبی حالا وارد بازار کشور مالزی شده است و به زودی وارد بازار خاورمیانه خواهد شد. ال جی G6 در اردیبهشت وارد بازار ایران خواهد شد.

از جمله مشخصات فنی موبایل هوشمند ال‌‎جی G6 باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲.۳۵ و ۱.۶ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۴۴ در ۲۸۸۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۵۶۴ پیکسل در هر اینچ و محافظت گوریلا گلس ۳، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم بالا و فلش LED دوگانه، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت فول اچ دی، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از نسل سوم شارژ سریع کوالکام، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا همراه با رابط کاربری جدید LG UX 6.0 UI اشاره داشت. همچنین ال جی G6 تاییدیه IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارد تا خیال شما از داشتن یک گوشی قدرتمند و مقاوم راحت باشد.

در هر صورت باید منتظر سوگولی شرکت ال جی در بازار ایران باشیم و ببنیم که استقبال از این گوشی هوشمند که یک موبایل قدرتمند در بازار ایران است، چگونه خواهد بود و آیا مردم همچون LG G4 از آن استقبال می‌کنند یا به سرنوشتی مشابه همچون ال جی جی 5 به دلیل استفاده از پردازنده اسنپدراگون 821 محکوم خواهد شد.

نظر شما در مورد ال جی G6 چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر