;
coinex

گوشی Oukitel K6000 Plus رونمایی شد؛ تجلی قدرت باتری

گوشی Oukitel K6000 Plus همراه با مشخصات سخت افزاری یک موبایل میان‌رده اما با یک باتری قدرتمند و با ظرفیت 6080 میلی‌آمپر ساعت رونمایی شده است.
شرکت نسبتا تازه وارد کوکیتل (Oukitel) یکی از فعالان صنعت تولید تلفن هوشمند در کشور چین است که همواره در گوشی‌های خانواده K خود توانسته تا تمرکز ویژه‌ای بر مهمترین دغدغه کاربران گوشی‌های هوشمند یعنی باتری داشته باشد. محصول جدید این شرکت گوشی Oukitel K6000 Plus نام دارد که به یک باتری 6080 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به گوشی Oukitel K6000 Plus نگاهی داشته باشیم.

تولید کنندگان موبایل‌های چینی برای افزایش بیشتر و جلب توجه کاربران در سرح جهانی همواره به دنبال تولید محصولاتی عجیب و غریب با ویژگی‌های خاص و البته قیمت بسیار مناسب هستند تا کاربران جذب محصولات رنگارنگ آن‌ها شود و به همین سبب توانسته‌اند تا بخش بزرگی از بازار جهان و ایران را به خود اختصاص دهند.

یکی از تولید کنندگان چینی که مدت زمان نسبتا کوتاهی است وارد بازار ایران نیز شده است، شرکت کوکیتل نام دارد که اخیرا از محصول جدید خود یعنی گوشی Oukitel K6000 Plus  در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون کشور اسپانیا به صورت رونمایی کرده است.

گوشی Oukitel K6000 Plus همراه با مشخصات سخت افزاری یک موبایل میان‌رده اما با یک باتری قدرتمند و با ظرفیت 6080 میلی‌آمپر ساعت رونمایی شده است.

موبایل هوشمند Oukitel K6000 Plus یک محصول بهبود یافته  و باز طراحی شده نسبت به محصول قدیمی این شرکت چینی یعنی K6000 PRO است. گوشی Oukitel K6000 Plus یک موبایل با بدنه فلزی و ظاهری مشابه با نسخه قدیمی است که طبق اعلام این کمپانی چینی، نسخه جدید این تلفن هوشمند تا حدودی سبک‌تر و باریک‌تر شده است. همچنین در گوشی Oukitel K6000 Plus بر خلاف مدل قدیمی، حسگر اثر انگشت از قاب پشتی به پنل جلویی گوشی آورده شده است.

از جمله مشخصات فنی گوشی Oukitel K6000 Plus باید به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک 6750 به عنوان یک نسخه ضعیف شده از پردازنده هلیو پی 10 با فرکانس 1گیگاهرتز و 1.5 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر فول اچ دی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی امنیویژن 16880 همراه با فلاش LED، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 80 درجه، باتری 6080 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع  و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

گوشی Oukitel K6000 Plus همراه با مشخصات سخت افزاری یک موبایل میان‌رده اما با یک باتری قدرتمند و با ظرفیت 6080 میلی‌آمپر ساعت رونمایی شده است.

مهمترین قسمت گوشی Oukitel K6000 Plus، باتری است. در گوشی Oukitel K6000 Plus یک باتری قدرتمند با ظرفیت 6080 میلی‌آمپر ساعت  با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به کار رفته است که می‌تواند در مدت زمان 100 دقیقه به صورت کامل شارژ شود اما در هر صورت به دلیل سخت افزار این گوشی و عادت گوشی‌ساز‌های چینی در سنگین بودن رابط کاربری نباید انتظار شارژدهی بالایی حتی با این ظرفیت از باتری را داشته باشیم.

گفتنی است که زمان رونمایی از گوشی Oukitel K6000 Plus در اواخر ماه مارس یعنی اوایل فرودین ماه 96 اعلام شده است و به احتمال زیاد فقط در اروپا عرضه شود اما هنوز اطلاعاتی مبنی بر میزان تولید، قیمت و مبدا عرضه این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر