;
coinex

اکران فیلم آکوامن (Aquaman) برای بار دوم به تاخیر خواهد افتاد

اکران فیلم آکوامن (Aquaman) برای بار دوم به تاخیر خواهد افتاد

اکران فیلم آکوامن (Aquaman) برای بار دوم به تاخیر افتاد. آکوامن یک فرد تخیلی است که در داستان‌های کتاب‌های کامیک و مصور آمریکایی ظاهر شده بود و توسط دی سی کامیک (DC Comics) منتشر شد. درمورد توانایی‌های آکومن می‌توان به قدرت و سرعت بالای این قهرمان، همچنین مهارت در شنا و توانایی صحبت با موجودات دریایی اشاره کرد.

بر اساس گفته‌های شرکت‌های وارنر بروس (Warner Bros) و EW این فیلم در تاریخ 21 دسامبر 2018 (30 آذر سال 1397) اکران خواهد شد. تاریخ قبلی اکران آن 5 اکتبر 2018 (13 مهر 1397) بود که با دو ماه تاخیر مواجه شد. EW یک مجله‌ای آمریکایی است که در زمینه‌هایی مثل فیلم، سریال، تئاتر و موسیقی فعالیت می‌کند.

Jason Momoa ، هنرپیشه نقش Khal Drogo در سریال بسیار محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، نقش آکوامن را بازی خواهد کرد. او پیش از این، در فیلم بتمن در مقابل سوپرمن (Batman v Superman) نقش کوچکی را ایفا کرده بود و او همچنین قرار است که در فیلم جاستیس لیگ (Justice League) که در ماه نوامبر (آبان 1396) اکران خواهد شد، نیز به بازی بپردازد. علاوه بر Jason Momoa، امبر هرد نیز در نقش مرا (Mera) به عنوان ملکه‌ی دریا و همچنین پاتریک ویلسون، نقش برادر شیطانی و ناتنی آکوامن را بازی خواهد کرد.

کارگردان فیلم آکوامن، جیمز ون (James Wan) خواهد بود. جیمز ون با ساخت فیلم‌هایی چون، اره (Saw) و Conjuring و همچنین فیلم زیبای سریع و خشن 7 شناخته می‌شود.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر