;
coinex

میزو به دنبال تولید یک گوشی هوشمند با پردازنده کوالکام است

شرکت چینی میزو به دنبال تولید یک گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون از شرکت کوالکام است و بدین منظور قراردادی تجاری را با کوالکام امضا کرده است.
کمپانی چینی و نام دار میزو (Meizu) در حال آماده سازی زیر ساخت‌های کمپانی خود برای تولید یک گوشی هوشمند با پردازنده کوالکام است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت چینی Meizu یکی از تولید کنندگان بزرگ گوشی هوشمند و گجت‌های پوشیدینی در کشور چین است که در چند سال اخیر با تولید محصولات قدرتمند و با قیمت رقابتی و بسیار مناسبت توانسته است تا کاربران بسیار زیادی را در چین، اروپا و البته ایران به سمت خود جذب کند اما یکی از معایب این کمپانی استفاده پردازنده‌های شرکت مدیاتک و یا پردازنده‌های اگزینوس شرکت سامسونگ در تمامی گوشی‌های میزو است که باعث شده تا به امروز شاهد پردازنده‌های محبوب، معروف و قدرتمند اسنپدراگون از شرکت کوالکام در سخت افزار گوشی‌های Meizuجایی نداشته باشند.

چندی پیش خبرهایی مبنی بر عقد قراردادی تجاری و بزرگ میان شرکت میزو و کوالکام منتشر شد که حالا نشان می‌دهد تا Meizu قصد دارد تا به زودی در دو گوشی هوشمند جدید خود از پردازنده اسنپدراگون 835 و پردازنده اسنپدراگون 626 به عنوان بهترین پردازنده‌های پرچمدار و میان‌رده استفاده کند.

طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، گوشی هوشمند میزو پرو 7 به عنوان پرچمدار سال 2017 میلادی شرکت چینی میزو قرار است به پردازنده بسیار قدرتمند و جدید اسنپدراگون 835، صفحه نمایش با لبه خمیده همچون گلکسی اس 7 اج و دوربین دوگانه مجهز شود. همچنین احتمالا در نسخه کامپک اسمارت فون میزو پرو 7 شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 626 و مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری به عنوان یک میان‌رده تمام عیار باشیم.

.

منبع: NextPowerUp

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر