;
coinex

تصاویری از مرسدس AMG GT چهار در مدل سال 2019 میلادی افشا شد!

مرسدس AMG GT مدل 2019یک نمونه دیگر به کلاس بدنه خودروهای کوپه چهار در اضافه شد. این خودرو که محصول بخش AMG شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز (Mercedes Benz) است، با کد AMG GT شناخته می‌شود. این خودرو رقبایی مانند آئودی (Audi) مدل R7 و پورشه پانامرا (Porsche Panamera) را در برابر خود خواهد داشت. مرسدس بنز AMG GT بر اساس خودروهای کلاس E مرسدس بنز ساخته شده و تنها از ارتفاع آن کاسته و به پهنای آن افزوده شده است.

بخش تقویت و بهینه‌سازی خودروهای شرکت مرسدس بنز، AMG، در چند سال اخیر پیشرفتی قابل ملاحظه داشته و خودروهای مجهز و مجلل را بر اساس مدل‌های گرانقیمت مرسدس بنز مخصوص خریداران متول تولید نموده است. مرسدس AMG GT در واقع اسپرت‌ترین نمونه خودروهای کلاس E این شرکت بوده و از لحاظ مکانیکی شباهت‌های زیادی با نمونه AMG E63 دارد.

موتور و پیشرانه مرسدس AMG GT

اگرچه هنوز اطلاعی از موتور وپیشرانه مرسدس AMG GT مدل سال 2019 میلادی در دسترس نیست اما به طور قطع این خودرو از موتورهای چهار سیلندر موجود برای سری E شرکت استفاده نخواهد کرد. موتور درنظر گرفته شده برای این خودرو در مدل پایه و استاندارد یک نمونه شش سیلندر هیبریدی بوده که توانایی تولید نیرویی بیش از 400 اسب بخار را دارد. موتور دیگری که برای این خودرو در نظر گرفته شده یک نمونه پرقدرت هشت سیلندر خورجینی مجهز به سیستم توربوشارژر دوگانه با حجم چهار لیتر خواهد بود که توانایی تولید نیروی عظیم 800 اسب بخاری را خواهد داشت.  احتمالا یک نمونه دیزل نیز برای این خودرو موجود خواهد بود که برای بازارهای اروپایی درنظر گرفته شده است.

این خودرو بر اساس اخبار شرکت مرسدس بنز قیمتی در حدود 110.000 دلار (معادل 410 میلیون تومان) داشته و رقبای اصلی آن علاوه بر پورشه پانامرا و آئودی R7، آستون مارتین راپید (Aston Martin Rapid S)، ب ام و M6 مدل Gran Coupe و تسلا (Tesla) مدل S خواهند بود.

منبع : تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر