;
coinex

قاب‌های جدید برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی شد؛ زیبا و خوش قیمت

603020
شرکت اپل امروز 6  قاب رنگی جدید از نوع سیلیکونی و چرم با قیمت مناسب برای گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی کرده است که می‌تواند به گوشی شما شخصیتی جدید ببخشید. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با این قاب‌های زیبا و خوش قیمت آشنا شوید.

چندی پیش فروشگاه اپل یعنی اپل استور به صورت موقت از دسترس کاربران خارج شد که مثل همیشه نشان از اضافه شدن محصول یا محصولاتی به این فروشگاه بزرگ می‌داد. حالا پس از باز شدن این فروشگاه شاهد اضافه شدن قاب‌هایی جدید برای گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از جنس سیلیکون و چرم و چند محصول دیگر همچون بندهایی جدید برای اپل واچ و آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ قرمز هستیم.

قاب‌های جدید شرکت اپل برای موبایل‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ‌های جدید اپل واج به خوبی تطابق دارند و در دو مدل سلیکونی و چرم عرضه شده‌اند. مدل چرم این قاب‌ها در رتگ‌های آبی لاجوردی، خاکی، گلبهی و قاب‌های چرمی آن نیز در رنگ‌های آبی تیره، قرمز و خاکستری تولید شده‌اند.

اپل در توضیحات این قاب‌ها اعلام کرده است که این قاب‌ها دقیقا با سختار گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طراحی شده است تا گوشی شما به راحتی هر چه تمام درون کیس محافظ قرار بگیرد. همچنین یک نوار باریک از جنس میکرو فایبر در بخش‌های جانبی این محافظ قرار گرفته است تا خیال شما از محافظ تمام گوشی راحت باشد.

این قاب‌های جدید که تمامی آنها توسط کمپانی اپل برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طراحی و تولید شده‌اند، بسیار متنوع هستند. مدل سیلیکونی این قاب‌ها در  12 رنگ مختلف با قیمت 35 دلار و مدل چرمی در 10 رنگ متفاوت با قیمت 45 دلار وارد بازار خواهند شد. البته گفتنی است که انتظار برای ورود این قاب‌ها در بازار ایران بسیار بیهوده است چرا که قاب‌های زیادی با قیمت‌های پایین‌تر در بازار کشورمان وجود دارد اما در صورت ورود این قاب‌ها باید منتظر قیمتی در حدود 250 تا 300 هزار تومان برای آن‌ها باشیم.

.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر