;
coinex

زمان عرضه نسخه جدید نوکیا 3310 اعلام شد + قیمت در ایران

نسخه جدید نوکیا 3310 قرار است در اردیبهشت تا خرداد ماه با قیمت مناسبی وارد بازار جهانی شود. همچنین باید منتظر این گوشی هوشمند در بازار ایران بود.
کمپانی نوکیا در نمایشگاه MWC 2017  از نسخه جدید گوشی نوستالژیک و بسیار پر فروش نوکیا 3310 با رنگ‌هایی جذاب به صورت رسمی رونمایی کرد. حالا پس از گذشت حدود یک ماه از معرفی این موبایل، رییس بخش بازاریابی اروپای شرقی شرکت اچ ام دی گلوبال، صاحب جدید نوکیا، زمان عرضه نسخه جدید نوکیا 3310 را اعلام کرده است.

همانطور که می‌دانید، امسال شرکت فلاندی نوکیا با همکاری اچ ام دی گلوبال دوباره به صورت جدی و متمرکز به صنعت موبایل باز گشته است. نوکیا در سال میلادی جازی از چندین موبایل هوشمنند جدید رونمایی کرد اما یکی از محصولات جدید این شرکت، نسخه جدید گوشی نوکیا 3310 به عنوان یک محصول پایین‌رده و ارزان قیمت است که ظاهری جدید را با همان روح نوستالژیک دارد.

امروز پس از گذشت یک ماه از معرفی این گوشی در کنگره جهانی موبایل سال 2017 میلادی حالا رییس بخش بازاریابی اروپای شرفی شرکت اچ ام دی گلوبال، صاحب جدید نوکیا، زمان عرضه نسخه جدید نوکیا 3310 را اعلام کرده است. طبق گفته‌های این فرد، مدل جدید گوشی نوکیا 3310 از اواسط ماه می تا اوایل ماه ژوئن مصادف با اواخر اردیبهشت ماه تا اوایل خرداد ماه وارد بازار خواهد شد.

در مورد قیمت گوشی نوکیا 3310 باید گفت که این موبایل قرار است متناسب با نرخ مالیات بر ارزش افزوده کشورهای مختلف، قیمت گذاری شود تا قیمت آن همچنان مناسب باشد و بسیاری از افراد برای داشتن این گوشی‌های جدید و در عین حال نوستالژیک ترغیب شوند. برای مثال در کشور آلمان با مالیات بر ارزش افزوده 19 درصد شاهد قیمت بیشتر موبایل برای یکسان سازی قیمت در کشور مجارستان با 27 درصد مالیات بر ارزش افزوده هستیم.

رییس بخش بازاریابی اروپای شرفی شرکت اچ ام دی گلوبال در رابطه با اقدامات جدید نوکیا گفته است:

شرکت نوکیا قصد دارد تا همچون گذشته تولید کنندگانی همچون اپل، سامسونگ و هوآوی را از لیست تولید کنندگان برتر گوشی در دنیا خارج کند و نام نوکیا به عنوان یکی از سه تولید کننده برتر تلفن هوشمند دنیا، قرار بگیرد.

گفتنی است که  طبق گفتگوی خبرنگار سایت تکرا با یکی از وارد کنندگان موبایل در شهر بانه این گوشی با قیمت 40 یورو برای واردات در ایران خریداری خواهد شد و در اواسط مرداد ماه با قیمتی در حدود 250 هزار تومان وارد بازار ایران خواهد شد. همچنین باید گفت که در حال حاضر شرکت نوکیا در ایران دارای دفتر رسمی است پس به همین سبب باید منتظر نسخه جدید گوشی‌ نوکیا 3310 در بازار ایران تا اواخر تابستان سال جاری باشیم.

نظر شما در رابطه با مدل جدید گوشی نوکیا 3310 چیست؟ آیا این گوشی را خریداری می‌کنید؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر