;
coinex

لیست 10 گوشی هوشمند پرفروش سال 2016 منتشر شد؛ آیفون 6S در مقام اول

گوشی آیفون 6S توانسته است تا جایگاه اول لیست برترین گوشی‌های پرفروش را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. آیفون 6S بیشتر از 60 میلیون دستگاه فروش داشته اشت.
طبق اطلاعات منتتشر شده از موسسه تحقیقاتی IHS Markit در کشور انگلستان، شرکت اپل توانسته است تا با پرچمدار سال 2016 خود یعنی آیفون 6S تمامی رقبا را به دلیل بیشترین میزارن صادرت پشت سر بگذارد و به عنوان محبوبترین و پرفروش‌ترین گوشی هوشمند سال 2016 انتخاب شود. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با 10 موبایل پرفروش سال 2016 آشنا شوید.

موسسه تحقیقاتی بسیار معتبر IHS Markit در کشور انگلستان در جدیدترین تحقیقات خود لیستی از 10 موبایل هوشمند پرفروش که به معنای محبوبیت بالای آنها است را بر اساس میزان صادرات به سراسر جهان از میان 350 مدل موبایل انتخاب کرده است و این لیست را به صورت عمومی منتشر کرده است که در آن پرچمدار سال 2016 شرکت اپل یعنی آیفون 6S توانسته تا جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

گوشی آیفون 6S توانسته است تا جایگاه اول لیست برترین گوشی‌های پرفروش را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد. آیفون 6S بیشتر از 60 میلیون دستگاه فروش داشته اشت.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی نهاد IHS Markit، شرکت کالیفرنیایی اپل همچون سال‌های گذشته توانسته است تا همچون گذشته با استراتژی بازار جهانی، در دست داشتن بازار اروپا و آمریکا و ایجاد سطح کافی از نوآوری و امکانات تازه مقام‌های اول تا چهارم لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان را به ترتیب با گوشی‌های آیفون 6S، آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6S پلاس به دست آورد.

در مقام پنجم لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان شاهد حضور پرچمدار سال 2016 شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس 7 اج با فروش 25 میلیون دستگاه در سال 2016 میلادی به عنوان پرفروشترین گوشی هوشمند کره‌ای هستیم که آمار بسیار بالایی است و توانسته با آیفون 6S پلاس و آیفون 7 پلاس رقابت نزدیکی داشته باشد.

در مقام ششم لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان، تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی J3 مدل 2016 به عنوان یک پایین‌رده حضور دارد که احتمالا حضور خود را در این لیست را مدیون کشور هند و کشورهایی است که گوشی‌های پایین‌رده و ارزان قیمت در آنها بسیار پر فروش و محبوب هستند.

در مقام هفتم لیست پرفروش‌ترین و محبوبترین گوشی‌های جهان شاهد حضور گوشی ساز معروف و محبوب چینی یعنی اوپو با گوشی Oppo A53 که در کشور چین و هند به دلیل قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالا محبوبیت بسیار زیادی دارد هستیم. همچنین در جالیگاه هشتمم، نهم و دهم این لیست، به تریتب گوشی‌های سامسونگ گلکسی J5، سامسونگ گلکسی S7 و سامسونگ گلکسی J7 حضور دارند.

اگر بخواهیم به اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی IHS Markit داشته باشیم باید بگوییم که استراتژی بسیار مناسب شرکت اپل و سامسونگ در فروش گوشی‌های خود اعمم از تبلیغات، فروش آنلاین و فیزیکی باعث شده تا نمایندگان زیادی را در میان 10 موبایل پرفروش و محبوب سال 2016 میلادی داشته باشند و باید دید در سال 2017 آیا هموطن سامسونگ یعنی ال جی نیز نماینده‌ای مانند گوشی ال جی جی 6 در این لیست خواهد داشت یا همچنان شاهد گوشی‌های اپل و سامسونگ در لیست‌های فروش برتر خواهیم بود.

نظر شما در مورد گزارش منتشر شده از IHS Markit چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر