;
coinex

گوشی وایو Phone A معرفی شد؛ بازگشت ژاپنی‌ها با اندروید برای انتقام از سونی

گوشی وایو Phone A اولین تلفن هوشمندئ اندرویدی شرکت ژاپنی وایو بعد از گذشت سه سال از جدایی از شرکت ژاپنی سونی است. گوشی وایو Phone A یک موبایل میان‌رده است.
برند قدیمی و محبوب وایو با حمایت یک کنسرسیوم ژاپنی اولین گوشی اندرویدی خود را با نام وایو Phone A که یک دستگاه میان‌رده است، برای رقابت با گوشی‌های شرکت سونی معرفی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به گوشی وایو Phone A نگاهی داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید، شرکت بزرگ ژاپنی سونی در سال 2014 یعنی سه سال گذشته، برند رایانه‌های شخصی خود یعنی وایو را با قیمتی نسبتا پایین به یک شرکت ژاپنی دیگر واگذار کرد و حدود یکسال پیش آنها توانستند تا گوشی ویندوزی را با نام فون بیز را وارد بازار کنند اما حالا وایو با حمایت سرمایه گذاز ژاپنی جدید خود با یک موبایل اندرویدی با نام وایو Phone A که اولین گوشی اندرویدی وایو است، برای رقابت با سونی به طور جدی برگشته است.

گوشی وایو Phone A اولین تلفن هوشمندئ اندرویدی شرکت ژاپنی وایو بعد از گذشت سه سال از جدایی از شرکت ژاپنی سونی است. گوشی وایو Phone A یک موبایل میان‌رده است.

گوشی وایو Phone A یک محصول میان‎‌رده با ظاهری نچندان جذاب اما قطعا با کیفیت است. طبق اعلام سایت وایو این تلفن هوشند دو سیم کارت در قسمت سخت افزاری و نرم افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدارگون 617، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید نسبتا قدیمی 6.0 مارشمالو مجهز شده است

گفتنی است که هنوز قیمت و تاریخ عرضه گوشی هوشمند وایو Phone A توسط منابع رسمی مشخص نشده است اما طبق شایعات این گوشی تنها در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. همچنین شایان ذکر است که شرکت وایو برای رقابت با سونی موبایل به عنوان دومین برند محبوب موبایل در کشور ژاپن بعد از کمپانی کالیفرنیایی اپل راه بسیار طولانی در پیش خواهد داشت اما شروع وایو با یک موبایل اندرویدی و شاید با قیمت پایین بتواند حمله بزرگ و خطرناکی به بازار سونی موبایل باشد.

نظر شما در مورد اولین گوشی اندرویدی شرکت وایو با نام Phone A چیست؟

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر