;
coinex

نتایج تست باتری گوشی اچ تی سی U Ultra منتشر شد؛ رضایت بخش اما نچندان قدرتمند!

نتایج تست باتری گوشی هوشمند اچ تی سی U Ultra منتشر شده است و نشان از عملکرد رضایت بخش اما نچندان قدرتمند باتری اچ تی سی U Ultra نسبت به رقبا دارد.
نتایج تست باتری گوشی هوشمند پرچمدار سال 2017 شرکت تایوانی اچ تی سی یعنی گوشی اچ تی سی U Ultra در زمینه طول عمر باتری و مدت زمان شارژ در نموداری مقایسه‌ای با سایر گوشی‌های پرچمدار و رقیب منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به وضعیت باتری گوشی جدید و قدرتمند اچ تی سی U Ultra نگاهی داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید، شرکت اچ تی سی طی یک رویداد اختصاصی و رسمی دو موبایل هوشمند جدید از خانواده جدید U با نام‌های اچ تی سی U Play به عنوان یک محصول میان‌رده و اچ تی سی U Ultra به عنوان یک محصول پرچمدار و تمام عیار رونمایی کرد.

موبایل هوشمند اچ تی سی یو اولترا که یک فبلت قدرتمند و پرچمدار است، در دو نسخه معمولی و با شیشه یاقوت کبود (نسخه لاکچری) با مشخصات سخت افزاری نسبتا یکسان و قیمتی نسبتا بالا عرضه شده است که هم اکنون نیز نسخه معمولی آن را می‌توان با قیمتی در حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان در بازار ایران به صورت بدون گارانتی خریداری کرد.

نتایج تست باتری گوشی هوشمند اچ تی سی U Ultra منتشر شده است و نشان از عملکرد رضایت بخش اما نچندان قدرتمند باتری اچ تی سی U Ultra نسبت به رقبا دارد.

نسخه معمولی گوشی اچ تی سی U Ultra در قسمت سخت افزاری و نرم افزاری به پردازنده ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲ و ۱.۶ گیکاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع Super LCD 5    با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی ۵۱۵ پیکسلی در هر اینچ، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.8 همراه با فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع نسخه 3 و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز شده است.

پیش از بررسی باتری گوشی دستگاه باید بگوییم که باتری این دستگاه یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت نسخه سوم شارژ سریع است تا دستگاه سریعتر شارژ شود و در عین حال بتواند شارژدهی مناسبی داشته باشد اما با توجه به سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی همچون گذشته و گوشی ال جی G4 شاید توقع شارژدهی بالا بسیار دور از ذهن باشد اما به لطف پردازنده کم مصرف اما قدرتمند اسنپدراگون 821 و بهینه سازی‌های صورت گرفته عملکرد باتری اچ تی سی U Ultra رضایت بخش است.

تست شاژدهی باتری

نتایج تست باتری گوشی هوشمند اچ تی سی U Ultra منتشر شده است و نشان از عملکرد رضایت بخش اما نچندان قدرتمند باتری اچ تی سی U Ultra نسبت به رقبا دارد.

توجه: طول شارژدهی باتری بیشتر به معنای برتری و قدرت بیشتر است.

در تست شاژدهی یا همان طول عمر باتری، گوشی پرچمدار شرکت اچ تی سی در سال 2017 یعنی یو اولترا با طول عمر باتری 6 ساعت و 56 دقیقه نسبت رقیب سال گذشته خود یعنی اچ تی سی 10 با 7 ساعت و 10 دقیقه شارژدهی باتری، وضعیت تا حدودی پایین‎‌تر دارد اما اچ تی سی یو اولترا با توجه به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی توانسته است تا رضایت بخش جلوه کند.

اچ تی سی یو اولترا از موبایل‌های هوشمندی همچون سامسونگ گلکسی اس 7 با طول عمر باتری 6 ساعت و 37 دقیقه، ال جی V20 با طول عمر باتری 6 ساعت و 23 دقیقه، گوشی وان پلاس 3 تی با طول عمر 5 ساعت و 41 دقیقه عملکرد به مراتب بهتری دارد اما در مقایسه با سامسونگ گلکسی اس 7 اج با شارژدهی باتری 7 ساعت و 18 دقیقه و طول عمر باتری 7 ساعت و 45 دقیقه‌ای گوشی گوگل پیکسل عقب مانده است و احتمالا دلیل جا ماندن از این رقابت سنگین استفاده اشتباه از یک نمایشگر کواد اچ دی پر مصرف همچون گوشی‌های پرچمدار شرکت ال جی است.

تست شارژ باتری

نتایج تست باتری گوشی هوشمند اچ تی سی U Ultra منتشر شده است و نشان از عملکرد رضایت بخش اما نچندان قدرتمند باتری اچ تی سی U Ultra نسبت به رقبا دارد.

توجه: میزان شارژ کامل در مدت زمان دقیقه کمتر به معنای قدرت باتری در زمینه شارژ است.

گوشی پرچمدار اچ تی سی U Ultra شاید سخت افزاری قدرتمند و یک باتری نسبتا کوچک 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد اما باتری این گوشی به نسخه سوم فناوری شارژ سریع شرکت کوالکام مجهز شده است که با استفاده از آن می‌توان در مدت زمان نسبتا مناسب 100 دقیقه، گوشی را از 0 تا 100 یعنی به صورت کامل شارژ کرد.

تلفن هوشمند اچ تی سی یو اولترا در زمینه مدت زمان شارژ، نسبت به اسمارت فون  وان پلاس 3 تی با مدت زمان 85 دقیقه و ال جی V20، سامسونگ گلکسی اس 7، سامسونگ گلکسی اس 7 اج به ترتیب با 86، 88 و 99 دقیقه در جایگاهی پایین‎تر قرار دارد اما نسبت به رقبای اصلی و بالاتر خود در زمینه شارژدهی باتری یعنی گوگل پیکسل و آیفون 7 پلاس به ترتیب با مدت زمان شارژ کامل 119 و 197 دقیقه توانسته تا عملکرد بهتری داشته باشد.

در هر صورت گوشی اچ تی سی U Ultra یک محصول تمام عیار و نسبتا گران قیمت است که می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای گزینه مناسبی باشد و باید امیدوار بود پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی و معروف اچ تی سی همراه با یک باتری قدرتمند و بهتر عرضه شود تا بتواند گوی رقابت را از گوگل پیکسل بگیرد.

نظر شما در مورد باتری و شارژدهی گوشی اچ تی سی U Ultra چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر