;
coinex

رندر و مشخصات دوربین دوگانه گوشی شیائومی Mi 6 منتشر شد

شرکت چینی و معروف شیائومی قرار است به زودی از گوشی شیائومی Mi 6 رونمایی کند اما چندی پیش تصویر و اطلاعاتی جدید از قسمت دوربین این تلفن هوشمند مبنی بر وجود یک دوربین دوگانه از شرکت سونی منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با دوربین گوشی شیائومی Mi 6 بیشتر آشنا شوید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، اخبار زیادی مبنی بر مجهز شدن گوشی پرچمدار سال 2017 شرکت چینی شیائومی یعنی شیائومی می 6 به یک دوربین دوگانه منتشر شده است اما چند روز  پیش یک رندر جدید منتشر شده است که در آن دوربین گوشی شیائومی می 6 به نمایش گذاشته شده است و طبق اطلاعاتی که چندی پیش از سخت افزار اصلی گوشی می 6 لو رفت باید گفت که قطعا خبر استفاده و تصاویر منتسب  به استفاده از دوربین دوگانه در تلفن هوشمند پرچمدار شیائومی Mi 6 صحت دارد.

طبق اطلاعات جدید، گوشی می 6 از شیائومی به یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهایی 19 مگاپیکسلی از سنسورهای IMX400 شرکت سونی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا پیکسل مجهز شده است. همچنین نسخه قدرتمندتر و بزرگ‌تر این موبایل از یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهایی 12 مگاپیکسلی از سنسورهای IMX362 شرکت سونی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از نوع اولترا پیکسل استفاده می‌کند.

رندر و مشخصات دوربین دوگانه گوشی شیائومی Mi 6 منتشر شد

اولین نکته‌ای که می‌توانیم در مورد آن نقدی داشته باشیم، مسئله دوربین‌های دوگانه استفاده شده در گوشی هوشمند شیائومی Mi 6، دومین موبایل همراه با دوربین دوگانه شرکت چینی شیائومی پس از می 5 اس پلاس است. شیائومی همچنان مانند شرکت بزرگ و هموطن خود هواوی به دنبال استفاده از دوربین‌های دوگانه با یک لنز تک رنگ یا مونو کروم و یک لنز رنگی است تا عاشقان عکاسی تک رنگ که این روزها جمعیت آنها بسیار زیاد است را به کاربران خود اضافه کند.

دومین نکته مهم در مورد دوربین گوشی پرچمدار شیائومی Mi 6 به دوربین سلفی این گوشی هوشمند مربوط است. کمپانی چینی و معروف شیائومی برای اولین بار تصمیم گرفته است تا ایده اچ تی سی مبنی بر استفاده از سیستم دوربین سلفی با سیستم اولترا پیکسل در گوشی اچ تی سی 10 را در یکی از محصولات خود یعنی موبایل هوشمند می 6 پیاده سازی کند که با استفاده از آن می‌توان سلفی‌هایی با جزئیات دقیق‌تر در اختیار داشت و از عکاسی سلفی بیشتر لذت برد.

رندر و مشخصات دوربین دوگانه گوشی شیائومی Mi 6 منتشر شد

در هر صورت باید گفت که شرکت چینی شیائومی قصد دارد تا پس از معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S8 و سامسونگ گلکسی S8 پلاس در نهم فروردین ماه، دومین گوشی هوشمند دنیا با پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 یعنی شیائومی می 6 را در 11 آوریل مصادف با 22 فروردین ماه به صورت رسمی طی یک رویداد خبری ویژه رونمایی کند و احتمالا به دلیل کمبود پردازنده اسنپدراگون 835، چند ماه  پس از عرضه پرچمداران سری کهکشانی شرکت سامسونگ شاهد ورود گوشی پرچمدار شیائومی Mi 6 به بازار باشیم.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی می 6 و دوربین این اسمارت فون چیست؟

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: techiestate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر