;
coinex

هم اکنون می‌توانید آیکون‌های مخصوص گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را دانلود و استفاده کنید

گلکسی اس 8

در حالی که تنها چند روز تا معرفی پرچمدار جدید سامسونگ فاصله داریم، آیکون‌های گلکسی اس 8 هم اکنون در دسترس کاربران هستند. در ادامه با تکرا همرا باشید.

در حالی که عرضه رسمی گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس چند روز دیگر خواهد بود، خبرها و شایعات مربوط به این محصولات در دنیای تکنولوژی بیش از پیش منتشر می‌شود و هر روز شاهد افشا شدن ویژگی و جزئیات جدیدی از این گوشی‌ها هستیم.

تاکنون عکس‌های زیادی از زوایای مختلف از بدنه گلکسی اس 8 منتشر شده است. همچنین، اطلاعات مهمی نیز از رابط کاربری آن مانند دکمه‌های سر هم بندی شده روی صفحه، منوهای مختلف، عکس‌های صفحه جدید و آیکون‌های سامسونگ با طراحی جدید در اختیار مردم قرار گرفته است.

چند هفته پیش، شخصی موفق شد تا تعدادی از آیکون‌های جدیدی که در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس موجود خواهند بودرا افشا کند. با وجود کیفیت بسیار پایین عکس‌های منتشر شده، طرفداران محصولات سامسونگ برای خط چین‌های زیبای این آیکن ها هیجان زده شدند.

با توجه به استقبال خوبی از این آیکون‌ها شد، آن‌ها دوباره طراحی و اکنون روی تمام دستگاه‌های اندروید قابل اجرا خواهند بود، برای استفاده از آن‌ها فقط کافی است لانچری که از آیکون‌های شخصی پشتیبانی می‌کند را داشته باشید (که 99 درصد لانچرهای موجود در گوگل پلی از این خصوصیت برخوردار هستند). اگرچه ممکن است که این آیکون‌ها دقیقا مشابه با نسخه نهایی موجود در گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که اواخر این ماه معرفی می‌شود، نباشند و تغییراتی در آن‌ها اعمال شود؛ اما همین هم می‌تواند بازخورد خوبی از سوی کاربران داشته باشد.

در هر صورت تنها کاری که شما لازم است برای داشتن این آیکون‌ها انجام دهید، دانلود فایل زیپ از منابع موجود و ذخیره عکس‌ها در یک محل مشخص در گوشی خود خواهد بود. بعد از این مرحله، با توجه به لانچری که استفاده می‌کنید، می‌توانید با نگه داشتن بر روی آیکون‌های تلفن همراه و انتخاب مدل جدید از منوی مناسب، آن‌ها را تغییر دهید. پس از آن می‌توانید از ظاهر جدید آیکون‌های خود لذت ببرید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر