;
coinex

اطلاعات و قیمت لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس لو رفت

تصاویر، اطلاعات و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از جمله پاوربانک، داک DeX Station، شارژر بی سیم و انواع قاب و کاور لو رفته است.
سایت آلمانی winfuture توانسته است تا به تصاویر، اطلاعات و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس دسترسی پیدا کند و امروز آن‌ها را طی یک پست ویژه منتشر کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی مفصل به لوازم جانبی اصلی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از جمله داک DeX Station، انواع قاب، پاوربانک و شارژر بی سیم داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید، شرکت سامسونگ قرار است همچون گوشی گلکسی نوت 7 برای پرچمداران جدید سری کهکشانی یعنی گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز لوازم جانبی اصلی با برند سامسونگ عرضه کند تا بتواند افراد خاص پسند که به دنبال اکسسوری اصلی، زیبا و درجه یک هستند را راضی نگه دارد.

چندی پیش برایتان از داک DeX Station به عنوان گجت تبدیل موبایل به کامپیوتر شرکت سامسونگ برای گلکسی اس 8 و پاوربانک مخصوص سری جدید کهکشانی‌های سامسونگ گفتیم اما امروز در عین ناباوری سایت آلمانی winfuture توانسته است تا به اطلاعات، تصاویر و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس که لوازم جانبی اصلی سامسونگ هستند، دسترسی و آنها را منتشر کند که در ادامه به این لوازم جانبی نگاهی کامل داریم.

لوازم جانبی اصلی گلکسی S8 به شرح زیر است:

داک سامسونگ گلکسی  DeX Station

تصاویر، اطلاعات و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از جمله پاوربانک، داک DeX Station، شارژر بی سیم و انواع قاب و کاور لو رفته است.

همانطور که قبلا نیز برایتان گفتیم شرکت سامسونگ قصد دارد تا یک داک کاربردی برای اتصال گوشی به مانیتور و ایجاد یک سیستم کامیپوتری موقت با پردازش متوسط و با سیستم عامل اندروید به صورت اختصاصی برای گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با نام سامسونگ گلکسی DeX Station عرضه کند تا کاربران حرفه‌ای بیشتر به سمت این گوشی هوشمند جذب شوند. البته داک سامسونگ بیشتر نقش یک Continuum در دنیای اندروید را دارد و همچون داک شرکت مایکروسافت در حالت ویندوزی نخواهد بود.

داک کاربردی سامسونگ گلکسی DeX Station به دو درگاه USB-A، یک درگاه اترنت به منظور اتصال به اینترنت، یک درگاه USB-C برای شارژ گوشی، یک درگاه HDMI به عنوان خروجی ویدیویی برای مانیتور و همچنین یک پایه نگهدارنده مجهز به فن خنک کننده برای خنک سازی موبایل و جلوگیری از خرابی باتری مجهز شده است و قرار است با قیمت 150 یورو معادل با 162 دلار آمریکا به فروش برسد اما مشخص نیست که آیا این محصول همزمان با رونمایی از گلکسی S8 و نسخه پلاس آن در نهم فروردین ماه رونمایی خواهد شد یا معرفی آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

پاوربانک سامسونگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع

تصاویر، اطلاعات و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از جمله پاوربانک، داک DeX Station، شارژر بی سیم و انواع قاب و کاور لو رفته است.

یکی از لوازم جانبی کاربردی گلکسی اس 8 که قطعا فروش بسیار خوبی را نیز خواهد داشت، پاوربانک 5100 میلی آمپر ساعتی جدید شرکت سامسونگ همراه با قابلیت شارژ سریع برای ورودی و خروجی است. که چندی پیش توسط یک حساب کاربری تمامی اطلاعات آن فاش شد.

پاوربانک جدید شرکت سامسونگ در زمینه طراحی نسبت به نسل‌های قبلی خود پیشرفت زیادی داشته است و از یک طراحی باریک و شکیل بهره می‌برد. پاوربانک 5100 میل‌آمپر ساعتی جدید سامسونگ قرار است در دو رنگ سفید و مشکی همراه با یک کابل یک سر یو اس بی و یک سر یو اس بی تایپ C با قیمت 69.99 یورو به صورت رسمی عرضه شود که قیمت بسیار بالایی برای یک پاوربانک 5100 میلی‎آمپر ساعتی محسوب می‌شود.

شارژر بی‌سیم تبدیل پذیر سامسونگ

تصاویر، اطلاعات و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از جمله پاوربانک، داک DeX Station، شارژر بی سیم و انواع قاب و کاور لو رفته است.

شرکت سامسونگ حالا پس از شارژر بی سیم مخصوص گلکسی اس 7 که حدود یکسال پیش معرفی شد تصمیم گرفته است تا یک شارژر بی سیم با قابلیت تبدیل پذیری را وارد زنجیره گروه لوازم جانبی اصلی خود بکند.

شارژر بی‌سیم تبدیل پذیر سامسونگ به قابلیت شارژ سریع مجهز شده و می‌تواند به صورت بی‌سیم گوشی شما را با سرعت بیشتری نسبت به نمونه‌های موجود در بازار شارژ کند. همچنین شارژر بی‌سییم جدید سامسونگ دارای طراحی تراشیده و زیبایی با قابلیت استفاده به صورت ایستاده در حالت استند و حالت خابیده در حالت پد است.

اگر به دنبال یک شارژر بی‌سیم خاص برای گوشی خود هستید که از Qi بهره می‌برد یا به دنبال یک شارژر بی‌سیم برای گلکسی S8 هستید می‌توانید به زودی شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ را در دو رنگ خاکستری و مشکی با قیمت 79.99 یورو خریداری کنید.

قاب‌های Alcantara

قاب‌های سامسونگ Alcantara یکی از اعضای جدید خانواده لوازم جانبی گلکسی S8 هستند که می‌توان آن را محصولی لاکچری و نسبتا گران قیمت دانست. قاب‌های سامسونگ Alcantara  دارای جنسی از الیاف میکروفایبر با سبک طراحی جدید، زیبا هستند تا حس خوبی را به کاربر منتقل کند.

این قاب جدید به یک چیپ NFC و یک تم مخصوص مجهز شده است تا شما بتوانید بیشتر از کار با آن لذت ببرید و حتی به دلیل بهرمندی از چیپ ان اف سی با قاب بتوانید از سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ نیز استفاده کنید. قاب‌هایAlcantara  از سری لوازم جانبی گلکسی S8 قرار است با رنگ مشکی، آبی تیره، آبی آسمانی و گلبهی با قیمت 49.99 یورو وارد بازار شوند.

قاب کیبوردی

تصاویر، اطلاعات و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از جمله پاوربانک، داک DeX Station، شارژر بی سیم و انواع قاب و کاور لو رفته است.

اگر به یاد داشته باشید، شرکت سامسونگ برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج یک قاب کیبوردی در دو رنگ خاکستری و طلایی را عرضه کرد تا عاشقان گوشی با کیبوردهای فیزیکی همچون گوشی‌های بلک بری با استفاده از آن بتوانند تا از موبایل خود بیشتر لذت ببرند. حالا سامسونگ تصمیم گرفته است تا به دلیل مشکی بودن پنل جلویی گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قاب کیبوردی جدید خود را در رنگ مشکی عرضه کند تا با دستگاه همخوانی بیشتری داشته باشد.

قاب کیبوردی جدید سامسونگ برای گلکسی اس 8 به یک کیبورد فیزیکی QWERT همچون کیبوردهای بلک بری مجهز شده است و می‌تواند محافظتی کامل در برابر ضربه و شوک را در عین تجربه تایپ بی‌نظیر با یک کیبورد فیزیکی را برای شما ایجاد کند.

قاب کیبوردی جدید سامسونگ از جمله لوازم جانبی لاکچری گلکسی S8 است که قرار است در رنگ مشکی با قیمت 59.99 یورو به زودی وارد بازار خواهد شد.

قاب‌های LED View

قاب‌های LED View از جمله لوازم جانبی گلکسی S8 است که سال گذشته در میان قاب‌های گلکسی S7  حضور نداشت اما آن را در میان انبوهی از قاب‌های اصلی برای گوشی اچ تی سی وان M8 و گلکسی نوت 7 دیده بودیم. حالا سامسونگ یک قاب از نوع ال ای دی برای گلکسی اس 89 و گلکسی اس 8 پلاس با قیمت نسبتا بالا در نظر گرفته است که احتمالا فروش بسیار خوبی را نیز تجربه کند.

قاب‌های LED View برای گلکسی اس 8 دارای رابط کاربری LED View است تا بتوانید زمان، تاریخ، نوتیفیکیشن‌ها و دکمه قطع و وصل مکالمات را مشاهده کنید. همچنین درون این قاب و پشت درب آن تعدادی جای کارت قرار گرفته است تا کارت‌های بانکی خود را درون آن قرار دهید و دیگر نیازی به کیف پول نداشته باشید.

قاب‌های LED View از سامسونگ قرار است در رنگ‌های متنوع مشکی، خاکستری، بنفش، گلبهی، زرد و آبی تیره با قیمت 59.99 یورو به صورت رسمی عرضه شوند.

قاب‌های Clear View Standing

یکی از لوازم جانبی اصلی گلکسی S8 که تازه وارد نیز محسوب می‌شود، قاب‌های Clear View Standing هستند که همانطور که از نامشان پیداست، دارای ظاهری شفاف همراه با استند هستند. قاب‌های سامسونگ Clear View Standing دارای ویژگی‌هایی چون بهرمندی از چیپ NFC برای استفاده از قابلیت پرداخت موبایلی سامسونگ حتی با داشتن کاور، رابط گرافیکی مخصوص Clear View، قابلیت خاموش و روشن خودکار و تبدیل پذیری سریع به حالت استند است.

اگر شما یکی از عاشقان دنیای فیلم و سریال هستید، با این کاور زیبا به راحتی می‌توانید گوشی خود را به حالت استند درآورید و از تماشای فیلم در گوشی گلکسی S8 و یا گلکسی S8  پلاس لذت ببرید. قاب‌های Clear View Standing قرار است با قیمت 59.99 در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، گلبهی و آبی تیره وارد بازار جهانی شود.

قاب‌های سیلیکونی

قاب سیلیکونی جدید گلکسی S8 که نسبت به سایر کاورها دارای قیمتی به نسبت پایین‌تر و یکی از ارزان‌ترین قاب‌های اصلی گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن است، همچون دیگر قاب‌های پلاستیکی و نرم دارای یک حالت ژله‌ای است تا گوشی در برابر ضربات وارده مقاومت خوبی داشته باشد و بتواند به طور کامل از موبایل محافظت کند.

قاب سیلیکونی جدید سامسونگ برای خانواده گلکسی اس 8 دارای طراحی اصلی بر اساس سایز گوشی با رنگبندی متنوعی است. قاب‌های سیلیکونی برای گلگسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس قرار است در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش، گلبهی و سبز با قیمت 29.99 یورو عرضه شود.

قاب‌های شفاف

قاب‌های شفاف از جمله لوازم جانبی گلکسی S8 هستند که معمولا آن‌ها را با نام کاورهای ژله‌ای می‌شناسیم. این قاب‌ها از جنس پلاستیک با کیفیت و با اندازه 0.8 میلی‌متر هستند تا علاوه بر محافظت کامل از گوشی بتوانید از باریک بودن گوشی لذت ببرید. همچنین به دلیل شفاف بودن کاورها، می‌تواند طرف مقابل گوشی را نگاه کنید.

قاب‌های شفاف اصلی برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش، گلبهیی، زرد و آبی تیره با قیمت 19.99 یورو عرضه خواهند شد.

قاب‌های دو تیکه

یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران گوشی‌های گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی اس 7 احتمال ضربه خوردن به بخش اج یا منحنی صفحه نمایش و نبود هیچگونه قاب یا کاوری برای محافظت از این بخش در عین قابل استفاده بودن است و حالا سامسونگ با قاب‌های دو تیکه توانسته است تا این مشکل را رفع کند.

قاب دو تیکه جدید سامسونگ از لوازم جانبی گلکسی S8 دارای سه رنگ و طراحی باریک است که بخش وسط آن سفید و رنگ متفاوتی برای قسمت بالایی و قسمت پایینی در نظر گرفته شده است تا حالتی فانتزی و جوان پسندانه داشته باشد. همچنین در قسمت پایینی یک حالت آهن ربایی وجود دارد تا آن را به میز کار خود بچسبانید و نگران استند خاصی نباشد.

قاب دو تیکه سامسونگ از لوازم جانبی گلکسی S8 قرار است برای گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در رنگبندی ترکیبی سبز فسفری، آبی آسمانی، آبی تیره، زرد، گلبهی، بنفش، خاکستری و مشکلی با قیمت 19.99 یورو عرضه شود.

محافظ صفحه نمایش (گلس)

تصاویر، اطلاعات و قیمت تمامی لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس از جمله پاوربانک، داک DeX Station، شارژر بی سیم و انواع قاب و کاور لو رفته است.

شرکت سامسونگ برای گوشی گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس بر خلاف عادت قبلی یک محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای یا همان گلس از نوع شفاف اصلی در نظر گرفته است که دارای طراحی باریک، مقاومت بالا در مقابل خط و خش و محافظت کامل از صفحه نمایش گوشی‌های جدید سری کهکشانی است که با قیمت نسبتا بالای 12.99 دلار قرار است وارد بازار شوند.

گفتنی است که شرکت سامسونگ قرار است در روز نهم فروردین ماه در ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران از دو گوشی پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به صورت رسمی رونمایی کند و شما نیز می‌توانید این مراسم را از طریق نرم افزار اندروید یا iOS Unpacked 2017 شرکت سامسونگ، سایت Unpacked 2017 و یا کانال یوتیوب رسمی شرکت سامسونگ به صورت زنده و با کیفیت دلخواه تماشا کنید.

در هر صورت باید دید که آیا سامسونگ موبایل در مراسم رونمایی از گوشی‌های جدید سری کهکشانی خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس حرفی از لوازم جانبی اصلی که برای آن‌ها در نظر گرفته است خواهد زد یا در زمانی دیگر به معرفی این اکسسوری هیجان انگیز و زیبا اما نسبتا گران قیمت خواهد پرداخت که قطعا طرفداران بسیار زیادی به دلیل تولید شدن در کمپانی اصلی سامسونگ در کشور کره با بالاترین کیفیت ممکن خواهد داشت.

نظر شما در مورد لوازم جانبی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس چیست؟ کدامیک نظر شما را به خود جلب کرده است؟

.

منبع: winfuture

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر