;
coinex

عکس‌های گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در حالت آماده به کار، لو رفت

اس 8 پلاس

تا دو روز دیگر گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ رسما رونمایی خواهند شد. در اینجا عکس‌هایی از برخی قابلیت‌های جذاب گلکسی اس 8 پلاس برایتان آورده‌ایم که شمارا به خرید این گوشی ترغیب خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تا رونمایی رسمی از گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ زمانی باقی نمانده است؛ بنابراین جای تعجبی نیست که در طی چند روز گذشته تعداد عکس‌های لو رفته از این دو پرچمدار بالاتر رفته است. به تازگی عکس‌هایی از گلکسی اس 8 پلاس در حالت آماده به کار در فضای آنلاین منتشر شده و به ما نشان می‌دهد که قسمت جلویی این گوشی چقدر زیبا طراحی شده است. همچنین در این عکس‌ها می‌توانید ببینید که همه چیز، چگونه بر روی صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی این گوشی به نظر می‌رسند.

اس 8 پلاس

اگر به چیزهایی که بر روی صفحه نمایش این گوشی در این عکس‌ها نمایش داده شده است نگاه کنید، می‌بینید که آخرین نسخه رابط کاربری Grace UX بر روی این گوشی نصب شده که شامل کلیدهای سه تایی لمسی بر روی صفحه نمایش این گوشی به جای دکمه‌های فیزیکی و خازنی است که در گوشی‌های قبلی این کمپانی شاهد بودیم.

همچنین در این عکس‌ها می‌توانید منوی پیشرفته گلکسی اس 8 پلاس را ببینید که از امکانات جذابی چون Smart Stay (این قابلیت باعث می‌شود تا زمانی که شما به صفحه نمایش گوشی نگاه می‌کنید، صفحه نمایش خاموش نشود)، Game Manager (مدیریت بازی‌ها)، عملکرد یک دستی (چون صفحه نمایش این گوشی بزرگ است یک دستی کار کردن با آن غیرممکن است! به همین دلیل این قابلیت One-Handed Operation طراحی شده است که اگر آن را فعال کنید، صفحه نمایش گوشی کوچک ترمی‌شود و شما می‌توانید با یک دست به همه قسمت‌های آن دسترسی داشته باشید) و همچنین قابلیت Multi-Window (چند پنجره ای) برخوردار است.

اس 8 پلاس

اس 8 پلاس

اس 8 پلاس

اس 8 پلاس

در این عکس‌ها همچنین قابلیت انتخاب کیفیت تصویر یا رزولوشن صفحه نمایش هم وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد که رزولوشن صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس خود را خودشان تنظیم کنند. رزولوشن‌هایی که سامسونگ برای صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس در نظر گرفته است، 1440×2960، 1080×2220 و 720×1480 پیکسل است.

اس 8 پلاس

اس 8 پلاس

در نهایت، به کمک این عکس‌ها توانستیم ببینیم که رابط و منوی اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 8 پلاس چگونه طراحی شده است. این عکس همچنین ثابت می‌کند که دوربین پشت این گوشی قطعا 12 مگاپیکسل است در حالی که دوربین سلفی این گوشی با یک لنز 8 مگاپیکسلی ساخته شده است. عکس منتشر شده از منوی دوربین این گوشی همچنین نشان می‌دهد که گلکسی اس 8 پلاس قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080 پیکسلی فول اچ دی را هم دارد.

دو پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، در روز 29 مارس (نهم فروردین) در رویداد جعبه گشایی سامسونگ به صورت رسمی رونمایی خواهند شد. با ما همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر