;
coinex

انبار سامسونگ تنها یک روز پیش از معرفی گلکسی اس 8 دچار آتش سوزی شد!

آتش سوزی

باز هم سامسونگ و باز هم آتش! یکی از انبارهای سامسونگ امروز دچار آتش سوزی شد، آن هم دقیقا یک روز پیش از معرفی رسمی دو پرچم‌دار جدید این کمپانی بزرگ کره‌ای! اما علت این همه بد شانسی سامسونگ چه می‌تواند باشد؟ جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

هرگاه حرف از آتش گرفتن تلفن همراه به میان می‌آید، بد شانسی سامسونگ در این زمینه برایمان تداعی می‌شود. پس از آتش گرفتن گلکسی نوت 7 و شکست بزرگی که این کمپانی متقبل شد، باتری گلکسی اس 7 هم در جالیوانی ماشین یک دختر جوان، آتش گرفت. انتظار می‌رفت که گلکسی اس 7 آخرین آتش سوزی این کمپانی بزرگ و معروف باشد؛ اما امروز اتفاق دیگری افتاد.

یکی از انبارهای سامسونگ در کشور سنگاپور به سرنوشت گلکسی نوت 7 و اس 7 دچار شد! به دنبال این آتش سوزی، مغازه‌ها و فروشگاه‌های اطراف این انبار به طور موقت بسته شده‌اند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

سامسونگ این مسئله را تکذیب نکرد و به ناچار قبول کرد که دوباره آتش به جان محصولات سامسونگ افتاده است. این کمپانی اذعان داشت که:

“ما از یک آتش سوزی در انبار سامسونگ Experience در AMK Hub باخبر شدیم که در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه، پیش از آغاز ساعت کاری انبار، اتفاق افتاد. آتش به سرعت توسط آب پاش‌های تعبیه شده در انبار خاموش شد و خوشبختانه هیچکس در طی این آتش سوزی هیچ صدمه ای ندید. اکنون با همکاری مقامات سامسونگ، در حال ارزیابی میزان خسارت وارده به محصولات هستیم و سخت در تلاشیم تا علت آغاز این آتش سوزی را پیدا کنیم.”

این حادثه آنقدری بزرگ نبوده است که توجه رسانه‌ها و مردم را به خود جلب کند و می‌توانست بدون سر و صدا پشت سر گذاشته شود؛ اما از آن جایی که در چند ماه گذشته سامسونگ در زمینه آتش سوزی بسیار بد نام شده، این خبر به سرعت در سراسر جهان در حال انتشار است.

همچنین این آتش سوزی در زمان بسیار بدی هم اتفاق افتاد، درست یک روز قبل از زمانی که دو پرچم‌دار جدید این غول کره ای، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، قرار است معرفی شوند و کاملا مشخص است که آتش گرفتن تلفن همراه، تنها چیزی است که سامسونگ در این زمان حساس به آن هیچ احتیاجی ندارد!

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر